Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تایید کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت‌های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی‌های المپیک توکیو برگزار می‌شود؛ تیم ایران و چین موفق شدند از طریق رقابت‌های جام جهانی و هنر‌های رزمی سهمیه حضور در این رویداد را به دست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم‌های ساحل عاج، روسیه و ژاپن نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی المپیک توکیو فردا (پنجشنبه - ۱۷ تیرماه) (۷ جولای) ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت کره جنوبی (۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها طی روز‌های ۲ تا ۵ مرداد ماه در سالن "ماکوهاری مسه" برگزار می‌شود که هر روز یک مسابقه تیمی قبل از رقابت‌های کسب مدال برنز بخش انفرادی انجام خواهد شد.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی در این رویداد حضور پیدا می‌کند.

هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده است؛ هر تیم می‌بایست حداقل ۴ و حداکثر ۵ تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود و ۲ هوگوپوش مرد با یکدیگر و ۲ تکواندوکار زن نیز با هم مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

نصرآزادانی: هدف صدیقی کسب نتیجه خوب در المپیک است/ خبر دوپینگ هوگوپوش تیم ملی تکواندو ایران شگفت زده ام کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE

چه افرادی پشت QR کدها هستند؟! به نظر جواب را پیدا کردیم.

به گزارش PWInsider تمام QR کدهایی که در شوهای اخیر WWE نشان داده شدند بخشی از سناریوی بازگشت گروهی جدید با الهام گرفتن از بری وایت فقید هستند.

طرفداری | طبق شنیده‌ها تا به این لحظه حضور بو دلس ( برادر واقعی بری وایت)، نیکی کراس، دکستر لومیس، جو گیسی و اریک روئن در این گروه قطعی به نظر می‌رسد. هنوز جزئیاتی از نقش هر یک از این افراد منتشر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!