Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان درگفت وگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:آبادان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و با وضعیت قرمز تفاوتی ندارد و اگر مواردی که باید جهت مقابله با کرونا رعایت بشوند نادیده گرفته شود ،امکان بازگشت به وضعیت قرمز بسیار است.

او ادامه داد:اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا آبادان امروز برنامه ریزیلازم را انجام دادند که اجازه ندهند آبادان به وضعیت قرمز بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بابیان اینکه در صورت ایجاد وضعیت قرمز کرونایی کسبه متضررخواهند شد ،بیان کرد:در صورت بازگشت به وضعیت قرمز کرونایی ،تعطیلی انواع مشاغل به جزء نوع یک را خواهیم داشت .

فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزود:از مردم تقاضا داریم که فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند و کسبه تمام مواردی که باید در محیط کار خودشان به آنها توجه داشته باشند را رعایت کنند و اگر کسبه ای این موارد را رعایت نکند ،قطعا واحد تجاری او پلمب خواهد شد .

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به علت تیراندازی در مراسم عروسی پلمب شد.

علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در این رابطه گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت