Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید؛ می‌دانسته که می‌تواند به ایتالیا برای رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰ کمک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی دوناروما در پی پیروزی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی پس از جدایی 120 دقیقه‌ای و صعود به فینال مسابقات یورو 2020 در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: حسی که دارم وصف‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضربات پنالتی هم آرام بودم چون می‌‌دانستم که می‌توانم به تیم کمک کنم.

دروازه‌بان 22 ساله آتزوری که با مهار ضربه پنالتی آلوارو موراتا به این تیم برای رسیدن به دیدار فینال کمک کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تیم شگفت‌انگیز بود و از همه کسانی که روی سکوها از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. ما تمام توان خود را به کار بستیم و حالا تنها یک گام دیگر برای محقق کردن رویای‌مان باقی مانده است.  

یورو 2020| بونوچی: تقابل با اسپانیا سخت‌ترین بازی دوران حرفه‌ای‌ام بود

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسپانیا تیم خیلی قدرتمندی است، اما این تیم ایتالیا قلب بزرگی دارد و هرگز تسلیم نمی‌شود. این را در این بازی دیدیم چون تا آخر بازی رنج بردیم اما در نهایت پیروزی را از آن خود کردیم. اسپانیا اما شایسته احترام زیادی است چون دراین بازی مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد.

شاگردان روبرتو مانچینی حالا بایدا در فینال یورو 2020 منتظر برنده دیدار امشب (چهارشنبه) تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و دانمارک بمانند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روبرتو مانچینی تیم ملی اسپانیا تیم ملی فوتبال ایتالیا دوناروما یورو 2020 روبرتو مانچینی تیم ملی اسپانیا تیم ملی فوتبال ایتالیا دوناروما یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بهترین راه برای حمایت از کارگران را اصلاح «قانون کار» دانست و گفت: پیگیر لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده هستیم، امیدواریم این مصوبه در مجلس دوازدهم به حالت قبل بازگردانده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، محمدصالح جوکار در جمع نمایندگان کارگران استان گفت: جامعه کارگران زحمتکش و شریف، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که باید در راستای رفع مشکلات آنها گام‌های اساسی برداشت.

وی یکی از مشکلات کارگران را نبود امنیت شغلی بیان کرد و افزود: اینکه کارگری در یک مجموعه با مدت قراردادی معین مشغول به کار شود و امنیت شغلی نداشته باشد، بدون شک در زندگی و کار او مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ با تأکید بر اینکه حل مشکلات کارگران در سایه تفاهم و تعامل مسئولان کشور در بخش‌های مختلف، مرتفع خواهد شد، تصریح کرد: چند مورد از قوانین کار، مانند امنیت شغلی و قرارداد معین کار، نیازمند اصلاح است، زیرا با ایجاد امنیت شغلی برای کارگر، شاهد افزایش بهره‌وری و تولید خواهیم بود و موجب اطمینان‌بخشی کارفرمایان از تولید نیز خواهد شد.

وی بهترین راه برای حمایت از کارگران را اصلاح قانون کار عنوان کرد و اظهار کرد: اگر این قانون به درستی عملیاتی شده بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید نسبت به امنیت شغلی کارگران دغدغه داشته باشند.

جوکار بر لزوم تبدیل قراردادهای موقت به دائمی برای ایجاد امنیت شغلی کارگران تأکید کرد و افزود: طرح افزایش سن بازنشستگی نیز با وجود مخالفت برخی از نمایندگان به تصویب رسید و امید است در مجلس دوازدهم با ارائه طرح، و تصویب مجلس آن به حالت قبل بازگردانده شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بهترین راه مطالبه حق و حقوق کارگران را برگزاری جلسات رؤسای تشکل‌های کارگری با مسئولان استان خواند و خاطرنشان ساخت: همانگونه که نمایندگان مردم، پیگیر مشکلات مردم هستند، رؤسای تشکل‌های کارگری نیز، چون با کسب آرای کارگران منصوب شده اند، باید پیگیر مطالبات این قشر باشند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات کارگران با شعار حل نمی‌شود، گفت: نشست‌ها و جلسات باید در راستای ارائه راهکارها برای حل مشکلات کارگران باشد، بنابراین با شعاری صحبت کردن، نمی‌توان این مسائل را حل کرد، بلکه تلاش باید در جهت رفع این مشکلات باشد.

کد خبر 749548

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!