Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معصومه ابتکار: در کنار این نمایشگاه‌ها می‌توان فرصت‌های بازاریابی مجازی را ایجاد کرد تا دانشجویان از این طریق نیز محصولات خود را عرضه کنند.
معصومه ابتکار: در کنار این نمایشگاه‌ها می‌توان فرصت‌های بازاریابی مجازی را ایجاد کرد تا دانشجویان از این طریق نیز محصولات خود را عرضه کنند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اگر برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس توسط دانشجویان ترویج یابد، علاوه بر اشتغال‌زایی و کمک به کسب و کار می‌تواند به بهاء دادن به هویت اقوام کشورمان نیز کمک کند، گفت: در کنار این نمایشگاه‌ها می‌توان فرصت‌های بازاریابی مجازی را ایجاد کرد تا دانشجویان از این طریق نیز محصولات خود را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معصومه ابتکار در ارتباط ویدئو کنفرانسی در آیین گشایش سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی که امروز (15 تیرماه) به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از دست‌اندرکاران این برنامه که در این گرمای هوا در حال فعالیت هستند تشکر می‌کنم و امیدوارم کمترین خاموشی‌ها اعمال شود. از همکاران‌مان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که با اراده راسخ در رقم زدن کارهای تاثیرگذار در عرصه دانشگاه‌ها کمک کردند و دیگر همکاران نیز تشکر می‌کنم.
وی افزود: یکی از رویکردهای مهم دولت دوازدهم توجه به مهارت‌ها در سطح دانشگاه‌ها و مدارس بوده است؛ امروز این موضوع در دنیا بسیار مورد توجه است که چند بُعد از جمله مهارت‌های زندگی دارد. این مهارت از سال 97 به صورت دوره آموزش مربی که برای دانشگاه‌ها قابل استفاده است، در دسترس قرار گرفته است و اکنون هم مقرر شده در شبکه شاد قرار بگیرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این آموزش‌ها از جمله مهارت ارتباط و حل و فصل اختلاف، برای همه بسیار مفید هستند که امیدواریم دانشجویان از این موضوع بهره ببرند. همچنین یکی از کارهای خوبی که با همکاری دانشگاه‌ها در این خصوص انجام شده، آموزش مهارت‌های ارتباطی، گفت‌وگو و ارتقای تاب‌آوری در یک دوره توسط کانون‌های فرهنگی دانشجویان است.
ابتکار بیان کرد: همچنین تاکنون طرح "کمند" نتایج خوبی داشته است که هدف از اجرای این طرح این است که دانشجویان دختر فرصتی برای مهارت‌افزایی پیدا کنند و در عرصه کسب و کار تجربه به دست بیاورند تا از این طریق ایده و کسب و کار نو داشته باشند.
وی عنوان کرد: اولین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد که کارهای بسیار جالبی انجام شده بود و مشخص بود که کارها متعلق به نسل جوان هستند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در بحث پوشش هویت بسیار مهم است، افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها در بحث الگوسازی در زمینه مد و لباس می‌تواند بسیار مفید باشد و به زندگی اجتماعی دانشجویان و هویت کمک کند. باید هویت ملی چه در قالب لباس سنتی و چه در قالب لباس‌های اجتماعی مشخص باشد. اگر این کار ترویج داده شود، علاوه بر اشتغال‌زایی و کمک به کسب و کار می‌تواند به بهاء دادن به هویت اقوام کشورمان کمک کند.
ابتکار بیان کرد: در این زمینه حدود 500 اثر از دانشجویان دختر داریم که 242 اثر از این تعداد به نمایشگاه راه یافتند. برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار نمایشگاه، اتفاق مهمی است و به مهارت‌افزایی دانشجویان کمک کرده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به انتخاب چند اثر برتر از این دانشگاه، بیان کرد: امیدوارم از طریق صندوق کارآفرینی امید بتوانیم تسهیلاتی را برای دانشجویان در نظر بگیریم.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی و در سطح ملی بسیار خوب است. انتظار می‌رود برگزاری چنین نمایشگاهی ادامه و توسعه داشته باشد و همه دانشگاه‌ها این امکان را برای دانشجویان فراهم کنند.
ابتکار به ایده بازار در این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در کنار این نمایشگاه‌ها می‌توان فرصت‌های بازاریابی مجازی را ایجاد کرد تا دانشجویان از این طریق نیز محصولات خود را عرضه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دانشگاه ها کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی

تحلیل‌گران سیاسی در آمریکا می‌گویند که جنبش اعتراضی دانشجویان در روز‌های گذشته در حمایت از حقوق مردم فلسطین برابر اسرائیل، یک شکاف نسلی در موضوع اسرائیل ایجاد کرده و تمایل جوانان برای به چالش کشیدن سیاستمداران و مدیران دانشگاه‌ها در سراسر آمریکا را بیش از پیش جدی کرده است.

به گفته تحلیل‌گران این شکاف و افکار جوانان آمریکایی در حمایت از فلسطین موجب شده که تیم دموکرات‌ها خطر انتخاب نشدن جو بایدن ۸۱ ساله را به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا در انتخابات پیش رو بیشتر احساس کنند و حتی احزاب مخالف بایدن را نیز با این خطر جدی مواجه کرده است.

«عمر واسو»، استادیار علوم سیاسی دانشگاه کالیفرنیا در این رابطه گفت: ما در حال حاضر شاهد شکاف نسلی در آمریکا هستیم و این موضوع در دراز مدت چالشی برای حزب دموکرات خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک طی هفته گذشته کارزار همبستگی با فلسطین را ایجاد کرده که از آن زمان تا کنون با بازداشت‌های منظم از سوی مقامات دانشگاه روبه‌رو شده است. هرچند برخورد مقامات دانشگاه کلمبیا با این تظاهرات بیش از حد خشن بوده ولی همچنان اعتراض‌های مشابهی در دانشگاه‌های دیگر این کشور ادامه دارد.

تصاویری از بازداشت خشونت‌آمیز دانشجویان، اساتید و روزنامه‌نگاران توسط افسران پلیس نیز خشم بیشتری بین دانشجویان ایجاد کرده است.

عمده بحث‌های اصلی دانشجویان در تظاهرات خود علیه مسئولان دانشگاه این است که باید نوع و میزان حمایت دانشگاه‌ها از اسرائیل مشخص شود.

کاخ سفید و احزاب طرفدار اسرائیل، دانشجویان را به دامن زدن به یهودستیزی متهم کرده‌اند ولی هیچ کدام از این اتهام زنی‌ها نتوانسته اراده دانشجویان را در کاهش اعتراضات کاهش دهد.

نظرسنجی‌های متعدد نشان می‌دهد که بیشتر شهروندان آمریکایی از آتش‌بس دائمی در غزه حمایت می‌کنند ولی با علم به این موضوع هنوز بایدن حمایت قاطع خود را از اسرائیل حفظ کرده است.

تحلیل‌گران می‌گویند این اصرار بایدن برای ادامه حمایت آمریکا از اسرائیل هزینه بسیاری برای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت.

دموکرات‌ها در طولانی مدت نمی‌توانند برای مردم آمریکا و به خصوص جوان‌تر‌ها بهانه‌ای برای شرکت در انتخابات داشته باشند و به نظر می‌رسد باید سیاست خود را نسبت به اسرائیل تغییر دهند.

دانشجویان معترض درگیر سیاست حزبی ایالات متحده نیستند. از شعار‌های این چند روز اخیر دانشجویان این‌گونه برمی‌آید که آن‌ها تنها حمایت از فلسطین را جستجو می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است