Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:42:30 GMT

هورزنس میزبان یک مرکز فرهنگی جدید

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۵۱۹

هورزنس میزبان یک مرکز فرهنگی جدید

شهردار هورزنس، واقع در شرق شبه‌جزیره یوت لاند در دانمارک، از احداث یک مرکز فرهنگی جدید در شهر خبر داده و اعلام کرده است این پروژه با هدف برآورده کردن نیازهای جوانان اجرا خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جوانان هورزنس تا چند ماه آینده می‌توانند در یک مرکز فرهنگی جدید به نام Platform K گرد هم‌آیند و به انجام فعالیت‌های فرهنگی مورد علاقه خود نظیر موسیقی، تئاتر و نقاشی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت این مرکز فرهنگی قبلاً آغاز شده است، با این حال، مدیران شهر از افتتاح آن در تاریخ سوم ماه سپتامبر سال جاری خبر داده‌اند. این سازه منحصر به فرد، در پی انتقادات بیشمار جوانان از نبود مکانی ایمن و زیبا برای انجام فعالیت‌های فرهنگی طراحی شده است.

جوانان هورزنس می‌توانند در مرکز فرهنگی پلتفورم K، علاوه بر انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود، در رویدادهایی نظیر موسیقی‌های زنده، سخنرانی‌هایی که توسط بزرگان فرهنگ شهر برگزار می‌شود و هنرهای نمایشی شرکت کنند. علاوه بر این، افراد علاقمند می‌توانند سالن‌های متعدد پلتفورم K را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جلسات کاری یا تمرین‌های گروهی از مدیر مرکز رزرو کنند. جالب است بدانید که یکی از این سالن‌ها به امکانات پیشرفته موسیقی مجهز خواهد بود و در نتیجه، مردم هورزنس می‌توانند در آنجا و البته پس از کسب اجازه، به تمرین خوانندگی و موسیقی بپردازند.

مقامات هورزنس جوانان شهر را به ایده‌پردازی برای ایجاد فضاهای بیشتر در این مکان دعوت کرده و از آن‌ها خواسته است نیازهای خود را از مرکز فرهنگی جدید شهر ابراز کنند.

کد خبر 505491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگ شهری مرکز فرهنگی شهرهای جهان کلانشهرهای جهان موسیقی تئاتر دانمارک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز فرهنگی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)