Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:19:44 GMT

برای موطلایی کشتی لرستان کاری کنید

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۶۸۰

برای موطلایی کشتی لرستان کاری کنید

محسن قاسمی همین زمستان ‌۱۴۰۴ که سر برسد ، تازه ۳۱ ساله می‌شود ، کشتی‌گیر فرنگی‌کاری که در دل جوانی عضو تیم ملی ایران شد.

خبرگزاری برنالرستان- گروه ورزشی : اول برای آنان که محسن را نمی‌شناسند بگوییم ؛ محسن قاسمی همین زمستان ‌۱۴۰۴ که سر برسد ، تازه ۳۱ ساله می‌شود ، کشتی‌گیر فرنگی‌کاری که در دل جوانی عضو تیم ملی ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۱ در تاشکند نشان طلای وزن ۷۴ کیلوگرم را کسب کرد و در سال ۲۰۱۲ نیز با تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام جهانی فرنگی در روسیه شد و مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن آویخت.

اما سال ۹۱ ، در آن سال لعنتی ، یک اتفاق تلخ ، یک حادثه ، محسن را زمین‌گیر کرد و ناگهان او از زندگی ناامید شد؛ ناامید شد و ناامید، آنقدر که اجازه داد حریف ، سلامتیِ تن او را ، ضربه‌ی فنی کند!

حالا او سالهاست که گوشه‌ای بی‌جان ، زندگی می‌کند ، زندگی نباتی ، ولی برای خانواده و جامعه کشتی، محسن همچنان دوست‌داشتنی است و کسی نمی‌خواهد این پسرموطلایی کشتی ، دیگر نباشد!

اما خبری امروز همه را نگران کرد ، خبری که مرتضی برادر محسن نوشت: 《 داروی فنی‌توئین مخصوص بیماران تشنجی که مورد نیاز شدید محسن است در لرستان یافت نمی‌شود ، در حالی که یک‌ بیمارمغزی گاهی برای نبود این قرص روزی ۳ بار تشنج می‌کند》

بی‌شک این درد و رنج محسن نیست ، لابد بسیاری دیگر که نمی‌دانند چگونه صدایشان را به گوش مسئولین برسانند امروز چشم‌انتظار این دارو هستند ، خانواده کشتی لرستان نیز امروز در انتظار حل مشکل محسن است و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برای رفع این‌مشکل "اقدامی فوری" داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی محسن قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل گل‌‌گهر سیرجان مشخص کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به بازی قبل به میدان خواهد رفت.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس‌آذر درون دروازه قرار گرفت و خط دفاع این تیم را هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی و محسن طرحانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک پوریا سرآبادانی کاپیتان موفق این تیم حضور دارد و در کنار او صادق آلبوصبیح و علی آزادامنش حضور خواهند داشت، در جناحین تیم شمس‌آذر محمد پاپی و امیرمحمد نسایی حضور خواهند داشت.

تک مهاجم این تیم که در بازی قبل مقابل پیکان هم نمایش خوبی داشت فرار امام‌علی است و در این مسابقه هم امید اول گلزنی این تیم خواهد بود.

ترکیب شمس‌آذر به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

دیگر خبرها

  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب