Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@19:57:14 GMT

تصادف مرگبار اتوبوس این بار در نطنز + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۷۳۰

تصادف مرگبار اتوبوس این بار در نطنز + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، تصادف مرگبار اتوبوس با تریلی و لیفان در جاده نطنز حادثه آفرید . در تصادف اتوبوس ۵ تن کشته و ۳۲ مسافر مصدوم شدند.

مسوول فوریت‌های پزشکی نطنز گفت: پنج نفر بر اثر برخورد سه دستگاه اتوبوس، تریلر و سورای لیفان در آزادراه نطنز - کاشان جان باختند.

حسنعلی صالحیان افزود: این تصادف ساعت ۹ و ۴۳ دقیقه‌ امروز در آزادراه نطنز - کاشان پنج‌کیلومتری ورودی شهر بادرود رخ داد و پنج نفر از سرنشینان خودروی لیفان در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این حادثه دلخراش ، ۳۲ مسافر اتوبوس دچار مصدومیت شدند که هشت نفر آنان از سوی عوامل اورژانس و جمعیت هلال‌احمر برای درمان به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه بادرود در دست بررسی است.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

پربیننده ترین صحنه‌ای هولناک از قطع برق یک بیمارستان! آتش سوزی در محدوده جاده مخصوص + عکس فیلم دلخراش از لحظه شهادت پلیس مشهدی بازداشت یکی از مدیران عالی مازندران وقوع آتش سوزی در انبارهای سازمان اموال تملیکی جاده مخصوص

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد