Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:38:16 GMT

ششمین شماره گاهنامه رویدادهای فرهنگی اکو منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۸۳۳

ششمین شماره گاهنامه رویدادهای فرهنگی اکو منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی اکو، ششمین شماره گاهنامه رویدادهای فرهنگی اکو، تحت عنوان ECI News Letter با شعار «بی‌خبر از هم نمی‌مانیم»، به‌صورت تمام‌رنگی، در هشت صفحه و قطع روزنامه‌ای منتشر شد.

گاهنامه مذکور، رویدادهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، ادبی، ورزشی و هنری افغانستان، آذربایجان، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و همچنین اخبار مؤسسه فرهنگی اکو را در فاصله زمانی اردیبهشت تا خردادماه ۱۴۰۰ (می تا ژوئن ۲۰۲۱)، به‌صورت متمرکز منتشر نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احیای «بوستان اکو»، افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع توریستی آسیای میانه در قزاقستان، رزما غفوری چگونه به جایزه نانسن رسید؟ برنامه «احساس» پاکستان درمیان چهار طرح برتر حفاظت اجتماعی جهان، ترجمه غزلیات کمال خجندی به آلمانی، مسئولیت جدید ترکمنستان در «اکو»، معرفی سینمای آذربایجان در مسکو، جاذبه‌های گردشگری «تاشکند»، حضور وزیر آموزش قرقیزستان در نشست یونسکو، نایب‌قهرمانی شناگر ملی‌پوش ترکیه در پارالمپیک اروپا، از جمله مهمترین مطالبی است که در آخرین شماره گاهنامه خبری فارسی می‌خوانیم.

گاهنامه ECI News Letter درصدد است تصویری روشن و امیدبخش از رویدادهای فرهنگی کشورهای عضو اکو را در کنار یکدیگر به نمایش گذارد و پیام ضرورت توجه به دیپلماسی فرهنگی در منطقه را به مراجع دیپلماتیک، وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و گردشگری، موزه‌ها و کتابخانه‌های ده کشور عضو اکو و نیز سایر سازمان‌های بین‌المللی برساند.

برچسب‌ها میراث فرهنگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی ایران میراث فرهنگی ایران فرهنگی اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آمارهای رسمی، تجارت ایران و پاکستان در شرایطی تقریبا پایاپا در حال رشد است و بر اساس ظرفیت های دو کشور، برای رساندن رقم تجارت دو جانبه به 5 میلیارد دلار برنامه ریزی شده است.

کد خبر 849423 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و پاکستان تجارت خارجی پاکستان

دیگر خبرها

  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند