Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:11:25 GMT

تشریح آخرین وضعیت تولید واکسن کوو برکت+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۵۸۴۵

تشریح آخرین وضعیت تولید واکسن کوو برکت+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

محمد مخبر رئیس ستاد فرمان حضرت امام در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اختلاف آمارهای تولید واکسن میان وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد:هیچ تفاوتی در آمار و ارقام وجود ندارد، قرار ما بر این بود که در خرداد ماه نزدیک به ۳ تا ۳ و نیم میلیون دوز واکسن کوو برکت را تولید کنیم با فرض بر  اینکه در اوایل اردیبهشت استفاده عمومی از این واکسن را صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  تا تاریخ ۲۵ تیر ماه بیش از ۳ میلیون دوز واکسن‌ دیگر نیز تولید خواهیم کرد، افزود: تاکنون ۲ میلیون و نیم دوز واکسن برکت تولید و ۴۲۰ هزار دوز آن تحویل وزارت بهداشت شده است.

مخبر با اشاره به اینکه فاز اول خط دو تولید واکسن از اواخر تیر ماه وارد مدار تولید خواهد شد، تصریح کرد: فاز دو خط دو تولید واکسن نیز از اواخر مرداد ماه وارد خط تولید خواهد شد و تا پایان شهریور نزدیک ۵۰ میلیون دوز واکسن به صورت تجمیعی تولید خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا ستاد اجرایی فرمان امام تولید واکسن دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند