Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاتار معتقد است پیکان شب گذشته سپاهان را شکست داده و گل این تیم مردود بوده است

به گزارش طرفداری، سرمربی پیکان از اتفاقات رخ داده در بازی دیشب مقابل سپاهان بسیار ناراحت است.

مهدی تارتار سرمربی پیکان که دیشب مقابل سپاهان به نتیجه مساوی رسید و این تیم را متوقف کرد، در گفتگو با طرفداری در مورد اتفاقات این بازی صحبت کرد:

در مورد بازی دیشب صحبتی دارید؟

بازی زیبایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تا تیم در شروع بازی همدیگر را خوب پرس می ‌کردند. هم تیم ما، هم تیم سپاهان، انصافا بازی فیزیکی و درگیرانه ‌ای انجام دادیم و ما خیلی خوب کار کردیم و یک گل خوب و بسیار تاکتیکی در حملات سریع تیم ‌مان به ثمر رساندیم. کاملا بر جریان بازی مسلط بودیم. تنها نقطه تاریک این بازی همان گلی است که دریافت کردیم. گلی که کاملا مردود است. جالب اینجاست قبل از اینکه توپ وارد دروازه شود، هم پرچم بالا رفت و هم سوت به صدا درآمد.

از روند بازی راضی هستید؟

صد در صد. بچه ها در طول بازی روند خوبی داشتند و ما می توانستیم برنده بازی باشیم اما متاسفانه گروه داوری برای این بازی کوچک بود.

و حالا در رتبه پنجم هستید. خیلی ها معتقدند پیکان این توانایی را داشت برای سهمیه آسیایی بجنگد.

ما تیم خوبی هستیم. به خصوص در دور برگشت اما واقعیت این است نمی توانیم از این تیم توقع زیادی داشته باشیم. ما جزو سه تیم ارزان قیمت لیگ هستیم. در هر بازی بازیکنانی برای ما بازی می کنند که از آکادمی خودمان بالا آمده اند و رسیدن به این جایگاه برای تیم ما بسیار مهم است.

از همین حالا خیلی از اهالی فوتبال چشم انتظار بازی آخر شما مقابل پرسپولیس هستند.

من بازی به بازی در مورد شرایط تیم صحبت می کنم. ما این هفته بازی سختی در رفسنجان و در چمن مصنوعی مس پیش رو داریم.

البته مس مقابل ماشین سازی شکست خورد.

ما آن بازی را آنالیز می کنیم اما به نتیجه اش کاری نداریم. تیم مس تیم بسیار خوب و با امکاناتی است و البته بسیار پر مهره. مسی ها از نظر سخت افزاری جزو باشگاه های خوب ما هستند اما با توجه به این که سال اول حضورشان را در لیگ برتر تجربه می کنند، طبیعی است نوسان داشته باشند. به همین خاطر هفته قبل فولاد را شکست داده و این هفته مقابل ماشین سازی شکست خوردند اما هرچه هست ما مقابل این تیم پر مهره در چمن مصنوعی که دارند بازی سختی داریم.

برای این بازی محروم و مصدوم ندارید؟

غیر از فرزاد حاتمی شکر خدا بقیه بچه ها شرایط خوبی دارند.

واکنش هواداران پرسپولیس در مورد نتیجه بازی دیروز بسیار جالب بود.

من تشکر می کنم از تمام هواداران پرسپولیس که همیشه من را مورد لطف خودشان قرار داده اند و از دیروز هم این لطف بیشتر شده.  من اینجا باید نکته ای را بگویم.

بفرمایید.

من در تمام سال های اخیر با توجه به حضورم در تیم های مختلف مشاهده نکردید در مورد پرسپولیس صحبت کنم اما مگر می شود واقعیت را کتمان کرد؟ من یک پرسپولیسی هستم و خودم را از نظر فوتبالی به طور تمام و کمال مدیون این تیم می دانم. من به پرسپولیس مدیونم اما به هرحال من به باشگاهی که در آن مشغول هستم تعهد دارم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم تحت هدایتم خواهم کرد. اما در کل پرسپولیس همیشه تیم دوم من هست.

با این حال نمی خواهید در مورد بازی آخرتان با پرسپولیس حرف بزنید؟

به وقتش در مورد آن بازی حرف می زنیم.

و صحبت پایانی؟

فقط می خواهم این را اضافه کنم داور مسابقه در حق جوان های پیکان جفا کرد. ظلم کرد. این جوان ها می توانستند امروز بین بهترین بازیکنان هفته و در تیم منتخب هفته جا بگیرند. اما داور اجازه نداد. چون ما سپاهان را شکست دادیم و گل این تیم مقابل ما کاملا مردود بود.

اقدامی برای داوری دیروز انجام نداده اید؟

ما از داور بازی شکایت کرده ایم. اهل بیانیه نیستیم وگرنه قبل از بازی باید در مورد این داور و بازی هایی که برای ما سوت زده صحبت می کردیم. داوری که در بازی با گل گهر هند بازیکن حریف را نگرفت و در اصفهان هم به ضرر ما سوت زد اما بیانیه ندادیم چون اهل بیانیه دادن نیستیم. اما از طریق قانونی از این داور شکایت کرده ایم.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! اشتباه عجیب پیام حیدری و میثم حیدری در آزادی و شهر قدس استقلال - تراکتور در ذره بین سعودی‌ ها/ خط و نشان قائدی برای الهلال اونای سیمون و تشویق جورجینیو پس از ضربه پنالتی زیبای او / عکس 33 بازی پیاپی بدون شکست؛ حمله ایتالیا به رکورد تاریخی برزیل و اسپانیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد

سرمربی پیشن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به گونه‌ای بوده که به طلایی‌پوشان شباهت زیادی پیدا کرده است. - اخبار ورزشی -

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از برگزاری جام حذفی، 2 تیم از نظر روحی شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی برنده شود و حذف شد اما سپاهان یک مرحله بالاتر رفت. بنابراین از نظر روحی کمی تفاوت وجود دارد. ضمن اینکه ترکیب سهمیه‌های ایران در چینش جدید لیگ قهرمانان آسیا هم تأثیرگذار است. 2 تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ مستقیماً به لیگ نخبگان آسیا می‌روند و قهرمان جام حذفی باید در پلی آف این سطح بازی کند.

وی افزود: در حال حاضر اختلاف امتیاز سپاهان و پرسپولیس 7 امتیاز است. سپاهان و پرسپولیس نمی‌خواهند در این مسابقه بازنده باشند؛ ولی اگر شاگردان مورایس بازنده باشند، عملاً و رسماً لیگ را با اختلاف 10 امتیاز از دست خواهند داد. بنابراین این بازی، نبرد بسیار حساسی است.

سرمربی پیشین سپاهان با پیش‌بینی از روند فنی دو تیم، تصریح کرد: دو تیم از نظر سبک بازی تفاوت دارند. سپاهان علاقه‌مند است که با سرعت به یک سوم دفاعی تیم حریف برسد و با ارسال بلند یا پاس عمقی گلزنی کند اما پرسپولیس  با طمأنینه و صبورانه کارش را دنبال و تلاش می‌کند بازی مالکانه خود را به رقیب تحمیل کند. هر دو تیم با توجه به سبک بازی برای گلزنی مقابل هم کار سختی در پیش دارند. اگر مدافعان سپاهان در بخش دفاعی تجمع کنند، کار پرسپولیس سخت می‌شود. از طرف دیگر اگر سرخپوشان کناره‌ها به ویژه سمت راست سپاهان (سمتی که رضاییان در آن حضور دارد) را مهار کنند و برای آن برنامه داشته باشند، آن وقت کار برای تیم میهمان در این مسابقه آسان نخواهد بود.

چرخابی با اشاره به مشکلات بخش دفاعی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: سپاهان در بازی‌های مختلف در بخش دفاعی دچار مشکل بود، جالب اینکه به تازگی چنین مشکلاتی در خط دفاعی پرسپولیس هم دیده شده است. آنها در بازی مقابل آلومینیوم با گل‌هایی که دریافت کردند نشان دادند تمرکز لازم را ندارند. به هرحال  جدال بهترین خط دفاع و حمله لیگ احتمالاً زیباست و باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!