Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون کوهنوردی اظهارکرد: طبق روال همه مجامع فدراسیون‌ها ما نیز فعالیت‌های سال گذشته فدراسیون کوهنوردی در موارد عملکردی و مالی توسط حسابرس مستقل و بازرس بررسی شد و روسای هیئت‌ها نیز پیشنهاداتی در خصوص برنامه هایشان در مجمع ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص برنامه‌های وزارت ورزش وجوانان برای حضور  بانوان ورزشکار در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: خوشبختانه همکاران سابق ما زحمات زیادی در وزارت ورزش و جوانان کشیدند تا ۹ نفر از بانوان کشورمان در المپیک ۲۰۱۶ ریو شرکت کنند و بانوان ورزشکار کشورمان با تلاش‌های کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون‌ها خوشبختانه در رشته‌های تیراندازی، تکواندو، قایقرانی، کاراته، دو ومیدانی، بدمینتون و وزنه برداری بانوان ورزشکاران ما ۱۱ سهمیه مسابقات المپیک توکیو را کسب کردند و امیدواریم با تلاش‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته بر اساس رنکینگ ورزشکاران یک سهمیه دیگر را نیز در بخش بانوان کسب کنیم و امیدوارم بانوان ورزشکار کشورمان در مسابقات المپیک بدرخشند.

فرهادی زاد در خصوص برنامه وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از رشته‌های فوتبال و هندبال بانوان بیان کرد: فدراسیون‌های فوتبال و هندبال برنامه‌های خوبی را در بخش بانوان دنبال می‌کنند. فدراسیون هندبال برنامه‌، اردو‌ و بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی هندبال بانوان در نظر گرفته است. نایب رئیس بانوان فوتبال نیز برنامه‌های زیادی برای حضور بانوان فوتبالیست کشورمان در رویداد‌های بین المللی داشته است و اردو‌های آماده سازی و برنامه‌های آموزشی متعددی برای بانوان برگزار کرده اند و امیدوارم موفقیت فوتبال بانوان را در میادین بین المللی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

سعیدی: به دلیل همه گیری ویروس کرونا، مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی را برگزار نخواهیم کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهین فرهادی زاد بانوان ورزشکار مسابقات المپیک وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو