Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:05:23 GMT

ساعات کار ادارات شمال استان اردبیل تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۶۲۱۸

ساعات کار ادارات شمال استان اردبیل تغییر کرد

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، ادارات استان ملزم به کاهش ۵۰ درصدی میزان مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  به نقل از شرکت برق استان، حسین قدیمی اظهار داشت: افزایش میزان دما و کاهش بارندگی‌ها سبب شد تا بارهای سرمایشی زودتر وارد مدار شده و از طرف دیگر پمپ چاه‌های کشاورزی زودتر از گذشته وارد مدار شود و تمامی این عوامل سبب افزایش میزان مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار آن در پی کاهش بارندگی در سال‌جاری حجم مخازن نیروگاه‌های برق آبی کشور با کاهش 34 درصدی مواجه شده و به‌همین دلیل تولید برق به میزان 7هزار مگاوات از طریق نیروگاه‌های برق آبی کاسته شد و تمامی این عوامل سبب شد تا شاهد خاموشی‌ها در طی روزهای اخیر باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای مدیریت مصرف برق در استان اردبیل ساعات کاری ادارات شهرهای شمالی استان اردبیل در راستای مدیریت مصرف برق و کاهش میزان استفاده از بارهای سرمایشی تغییر کرده و در کنار آن برنامه مشخص برای سایر ادارات استان برای کاهش میزان مصرف برق تنظیم شده است.

قدیمی ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، ادارات استان ملزم به کاهش 50 درصدی میزان مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستند و بر این اساس میزان مصرف برق ادارات برآورد شده و طبق آن میزان مصرف آنها به دسته‌های مختلف تقسیم بندی خواهند شد و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف و کاهش میزان مصرف اقدام به قطع برق محل مورد نظر خواهیم کرد.

توضیحات آذری جهرمی درباره باتری‌ دکل‌های مخابراتی و قطعی برقاردکانیان: از مردم به خاطر قطعی برق عذرخواهی می‌کنم/ ادارات دولتی پنج‌شنبه‌های مرداد تعطیل شدندپیشنهاد تعطیلی پنجشنبه‌ها تا پایان شهریور برای کاهش مصرف برق

وی بیان کرد: سقف میزان مصرفی برق استان اردبیل به میزان 350 تا 370 مگاوات تعیین شده و در صورت عدم رعایت این سقف نسبت به مدیریت مصرف برق و خاموشی ها اقدام می شود و در این خصوص نیز برنامه زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی طبق این سقف تدوین شده و در صورت افزایش میزان مصرف برق در استان از سقف تعیین شده نسبت به اعمال خاموشی‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میزان مصرف برق استان اردبیل خاموشی ها برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد