Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: طبق برنامه درج‌شده در سایت پیش می‌رویم اما گاهی اتفاقاتی مانند بالا رفتن درجه حرارت در‌ی هفته، فشار زیاد از طرف دستگاه‌های سرمایشی بعلاوه از مدار خارج شدن ۲ نیروگاه خارج از استان باعث شده تاپش بینی‌ها و نظم به هم بخورد. 

وی گفت: اگر ایراد فنی پیش بیاید ما قطعی بیشتر از یک‌بار در روز را خواهیم داشت و یا وجود بارندگی و طوفان باعث قطعی خارج از برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی تصریح کرد: وضعیت برق بیمارستان‌ها به این صورت است که فقط براثر اتفاق غیرمترقبه قطعی صورت می‌گیرد ولی قطعی برق مراکز درمانی جزو برنامه نیست.

وی با اشاره به فیدرهای سریع القطع افزود: اگر به بحرانی‌ترین شکل ممکن برسیم نیروگاه از مدار خارج می‌شود و تا اصلاح ظرفیت بالاجبار قطعی صورت می‌گیرد که ربطی به برنامه ما ندارد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: با تفاهمی که با شرکت آب و فاضلاب و تأمین شرب داریم قطعی به اختیار خودشان انجام می‌گیرد و آن‌ها طبق برنامه‌ریزی خودشان روزی دو ساعت قطعی برق‌دارند. 

وی تأکید کرد: مصرف برق استان تا دمای چهل درجه بالا رفته و ما مجبور به اعمال خاموشی هستیم که به‌مجرد عبور از پیک، قطعی برق‌داریم که میزان پیک استان ما زیر ۲۸۰ مگاوات است.

مدیرعامل شرکت برق افزود: با توجه به گرمای هوا در هفته اخیر باید مردم صرفه‌جویی کنند و لامپ‌های اضافی را خاموش، کولرهای گازی را روی ۲۵ درجه تنظیم، دور کولرها را روی کند و زمان‌بندی ساعت اوج مصرف را رعایت کنند تا ما زیر سقف مصرف اعلام‌شده باشیم و مجبور به قطعی برق باشیم .

وی در ادامه در مورد مشترکین پرمصرف اداری اخطار قطع داد و بیان کرد: و اگر توجه نشود حتماً اعمال خواهد شد و تولیدی‌ها و کارخانه‌ها پرمصرف موظف‌اند تا در ساعات اوج فعالیت نکرده و ملزوم به شب‌کاری‌اند.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: برق خراسان شمالی مصرف بجنورد قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله