Web Analytics Made Easy - Statcounter

میگوئل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا و دبیر اول کمیته مرکزی حزب کمونیست این کشور از جامعه بین‌المللی خواست تلاشهایش را برای دفاع از صلح جهانی و حمایت از رفاه انسانی متحد سازد.

 به نقل از خبرگزاری شینهوا، دیاز کانل این اظهارات را جریان اجلاس موسوم به اجلاس حزب کمونیست چین و احزاب سیاسی جهان که از سوی این حزب به صورت اینترنتی برگزار شد، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: تاسیس حزب کمونیست چین و اعلام چین جدید نقاط عطفی را در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

او اضافه کرد که چین، "مشارکتهای عملی و نظری مهمی را در مارکسیسم-لنینیسم به عمل آورده است".

دیاز کانل همچنین تاکید کرد، حزب کمونیست چین با قدرت و خرد بر موقعیت دشوار غلبه کرده و همواره فلسفه خلق-محور را پاس داشته است.

او اظهار کرد: چین در سراسر جهان به خاطر پایگاه اقتصادی قدرتمندش که مورد حمایت یک بازار داخلی بزرگ است تصدیق شده است.

او خاطر نشان کرد، تجارب این کشور در ساخت سوسیالیسم با خصیصه‌های چینی "ارزشمند" است.

دیاز کانل همچنین به تحسین از مدیریت دولت چین در قبال همه گیری کووید 19 و دستاوردهای این کشور در ریشه کن سازی فقر مطلق پرداخت. او گفت: چین و کوبا "به سبب عزم ایجاد سوسیالیسم بر مبنای واقعیتهای ملی (ما) ، اعتماد دوجانبه سیاسی، بینش مشترک نسبت به توسعه پایدار و نگرانی عمده در قبال رفاه مردمان ما متحد هستند".

دیاز کانل از بابت مناسبت صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین به شی جینپینگ، رئیس جمهور این کشور، مردم چین و بیش از 95 میلیون عضو حزب کمونیست چین تبریک گفت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حزب کمونیست چین دیاز کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور به کشور بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند