Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آب شرب از ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) در بسیاری از مناطق استان به ویژه شهرستان یزد قطع شده است.

در برخی دیگر از مناطق نیز فشار آب با افت بسیار زیادی مواجه شده و مردم در گرمای شدید هوا با مشکل مواجه شده اند.

در حالی که دمای هوای یزد امروز به ۴۲ درجه بالای صفر رسیده، قطعی متناوب آب و برق، مردم را کلافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبرها نیز حاکی از قطعی آب خط انتقالی است و این امر بر بحران آب در یزد افزوده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای یزد در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: در نیمه شب چهارشبه، عدهای اقدام به تعرض به خط انتقال آب یزد کردند که در پی آن، آب جریان یافته در خط انتقال قطع شد.

علی ارمی عنوان کرد: این اتفاق در منطقه شرق اصفهان رخ داده و عده ای بی توجه به گرمای شدید هوا و نیاز مردم یزد به آب شرب، اقدام به تخریب تاسیسات یکی از حوضچه‌های آب انتقالی کرده اند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های میدانی، آب زیادی از خط لوله انتقال آب هدر رفته و مردم یزد نیز برای تامین آب شرب با مشکل مواجه شده اند.

کد خبر 5252775

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد قطعی آب آب و فاضلاب استان یزد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا قطعی برق گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام اردبیل خشکسالی انتخابات 1400 مصرف برق مجلس شورای اسلامی خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد