Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین مرحله از اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی جوانان شنای جانبازان و معلولان از روز جمعه ۱۸ تیرماه به مدت یک هفته تا ۲۵ همین ماه در استخر پادگان امام رضا(ع) مراغه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این اردوی آمادگی ۱۵ ورزشکار جوان کشورمان از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی، خوزستان، تهران، البرز و گیلان زیرنظر علیرضا ایزدی به عنوان سرمربی و سیدشورش دلپسند، احمد ملک‌پور و علی امینی به عنوان سه مربی تیم ملی تمرین‌های آمادگی خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کد: در این اردوی آمادگی «عرشیا ستوده» و «آرین نظری» به عنوان ورزشکار، احمد ملک‌پور به عنوان مربی، یونس زیرک به عنوان همراه و محمد خرسندی به عنوان سرپرست از آذربایجان‌شرقی حضور دارند.

وی اضافه کرد: عرشیا ستوده و محمد خرسندی به عنوان نمایندگان مراغه در این اردو حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: ارائه تست «پی سی آر» کرونا ۴۸ ساعت قبل از اردو و رعایت شرایط قرنطینه در پروتکل‌های بهداشتی برای شرکت‌کنندگان در اردو ضروری است.

به گزارش ایرنا چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال ۲۰۲۱ از دهم تا ۱۹ آذرماه امسال در بحرین برگزار می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی واترپلو مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی واترپلو مراغه آذربایجان شرقی واترپلو مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود