Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:57:05 GMT

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری شهرداری اصفهان از فردا

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۷۰۳۲

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری شهرداری اصفهان از فردا

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از اوج‌گیری ویروس کرونا و به دستور ستاد مربوطه، مجموعه شهر رویاها و تمام بخش‌های تفریحی و گردشگری واقع در کوه صفه مانند رستوران و تله کابین از فردا _پنجشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰_ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و جهت حفظ سلامت شهروندان و گردشگران، تمامی مراکز تفریحی شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان شامل تله سیژ ناژوان، تله کابین، بولینگ، بیلیارد، زیپ لاین و پل معلق، شهربازی و سینمای هفت بعدی صفه، مجموعه بام اصفهان، مجموعه تفریحی شهر رویاها و کارتینگ رویاها و همچنین تمامی مجموعه‌های غذایی (رستوران سنتی باغ‌بام، کافه بام، مجموعه رستوران‌ها و کافی شاپ‌های خاچیک، ناژلند و کافه کارآفرینی کندو) از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مراکز تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با توجه به ادامه روند مقابله با شیوع ویروس COVID۱۹ و در راستای حفظ سلامت عموم مردم تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه خدماتی را ارائه نمی‌دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان این بیماری و ابراز امیدواری جهت رفع کامل مشکلات پیش آمده به شهروندان توصیه می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 505698

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری شهر کلانشهر شهرداری اصفهان تعطیلی شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی فرهنگی و ورزشی سپاهان کرونا در اصفهان تله كابين تله سیژ شهر رویاها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد