Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@04:38:20 GMT

علائم اولیه کرونای دلتا چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۷۰۴۷

علائم اولیه کرونای دلتا چیست؟

پزشکان چینی دریافتند که کرونای دلتا سراسر کشورشان گسترش یافته است و علائم آن در افراد مبتلا بسیار شدیدتر از کرونای ویروس جدید است.

به گزارش ایمنا، تب در این بیماری معمول است و مقدار تکثیر کرونای دلتا در بدن فرد مبتلا بسیار بالاتر از چیزی است که در شروع این عالم‌گیری مشاهده شده است و فرد مبتلا پس از سه یا چهار روز به شدت مریض می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بریتانیا در حال حاضر ۹۱ درصد موارد ابتلاء از نوع کرونای دلتاست و این بیماران علائمی چون سردرد، گلودرد و آبریزش بینی دارند.

جوان‌ترها هنگام ابتلاء به کرونای دلتا ممکن است احساس سرماخوردگی داشته باشند، اما این ویروس را به افرادی که در خطر ابتلای شدید هستند منتقل کنند. همچنین افراد مبتلای بدون علامت هم می‌توانند این ویروس را به دیگران سرایت دهند.

افراد باید مراقب علائمی مانند سرفه، تنگی نفس، سردرد، خستگی و از دست دادن حس بویایی یا چشایی باشند.

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 505657

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا کرونا در جهان واکسن کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا انتقال بيماري کرونا درمان کرونا آمار قربانیان کرونا کرونا و اقتصاد اخبار کرونا در اصفهان کرونا دلتا ویروس دلتا پلاس کرونا دلتا ویروس جهش یافته هندی ویروس دلتا ویروس جهش یافته دلتا کرونا دلتا پلاس طوفان دلتا ویروس کرونای دلتا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کرونای دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • علایم هشداردهنده «آرتریت پسوریاتیک»
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس