Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، آژانس امنیتی کره جنوبی شایعات مطرح شده درباره سلامتی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی را تکذیب کرد.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ»، این نهاد امنیتی سئول در بیانیه‌ای اعلام کرد: «متوجه شدیم که شایعات منتشر شده درباره سلامتی کیم بی‌اساس هستند».

در این بیانیه آمده است: «تا آنجا که ما مطلع هستیم، کیم جونگ اون، تمام بیست و نهم ماه ژوئن را در نشست دفتر سیاسی حضور داشت و امور کشور را به عنوان رهبر کشورش، به صورت عادی انجام می‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اختلافات موجود میان دو کره، برخی رسانه‌های کره جنوبی گاهاً شایعاتی درباره بیماری رهبر کره شمالی منتشر می‌کنند.

ظرف هفته‌های گذشته نیز بازار این شایعات داغ شده بود و پس از حضور کیم در نشست دفتر سیاسی حزب حاکم، برخی رسانه‌ها با اشاره به کاهش وزن رهبر کره شمالی، بار دیگر به گمانه‌زنی درباره بیمار بودن او پرداختند.

سال گذشته و پس از غیبت بیست روزه کیم، گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص سلامتی او ایجاد کرد که در رسانه‌های غربی نیز منعکس شدند.

شایعات درباره بیماری رهبر کره شمالی بعد از انتشار گزارشی توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» قوت گرفت که در آن گزارش ادعا شده بود کیم جونگ اون در چند مراسم رسمی حضور پیدا نکرده و احتمالاً بیمار است.

در پی انتشار این اخبار، خبرگزاری «رویترز» گزارش داد چین تیمی از کارشناسان که در میان آنها متخصصان پزشکی هم حضور دارد را برای ارائه پاره‌ای مشورت‌ها درباره وضعیت کیم روانه این کشور کرده است.

 با این حال، اندکی بعد  «جئونگ کیونگ دوو» وزیر دفاع کره جنوبی در واکنش به شایعات مربوط به وضعیت سلامتی کیم جونگ اون گفته است که هیچ تحرک غیرمعمولی در کره شمالی شناسایی نشده است. وی در عین حال تاکید کرد که غیبت کیم از انظار عمومی چیز جدیدی نیست.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر

برترین‌ها نوشت: اگر این روزها کانال‌های فارسی زبان را دنبال کنید، تصاویر یک بازیگر جوان ایرانی بیشتر از بقیه به چشمتان می‌آید. ریحانه پارسا بازیگر جوان سینمای ایران که چند سالی است به ترکیه مهاجرت کرده و انواع و اقسام مشاغل از جمله بازیگری و مدلینگ را امتحان کرده و حالا روی به تبلیغات قرص لاغری چینی در ماهواره آورده. درست است که تبلیغات برای سلبریتی‌ها در تمام دنیا امری مرسوم است، اما به عنوان شغلی جانبی برای آنها شناخته می‌شود و برای این دختر خوش‌چهره که ظرف مدت کوتاهی از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به یک ستاره در سینمای ایران تبدیل شد، کمی نگران کننده است.

در ادامه اخبار پیرامون این بازیگر ۲۵ ساله، حالا شایعات خبر می‌دهند در صورت موافقت نهادهای داخلی، ریحانه پارسا قصد بازگشت به ایران را دارد و این مسئله را با برخی از دوستان بازیگر خود هم مطرح کرده است.

دیگر خبرها

  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد