Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:54:28 GMT

فدریکو کیه زا؛ سوپراستاری از سرزمین چکمه

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۷۱۵۱

فدریکو کیه زا؛ سوپراستاری از سرزمین چکمه

اختصاصی طرفداری | بی تعارف، لاجوردی پوشان حالا یک قهرمان دارند، قهرمانی که در همان ابتدای دوران حرفه ای خود نوید یک مهاجم کلاس جهانی و زهردار می دهد، شاید بتوان گفت بزرگترین و ماندگار ترین اثر انریکو کیه زا، پسرش فدریکو است و وسیله ای است برای جامه عمل پوشاندن به آرزوهای پدر. انریکو کیه زا که در دوران حرفه ای خود در تیم های بزرگ اروپایی توپ نزده است و تنها ۲۲ بازی ملی و ۷ گل ملی در کارنامه دارد این روزها شاهد هنرنمایی های پسر خود است و او را در یک قدمی کسب قهرمانی یورو ۲۰۲۰ می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدریکو کیه زا که در ابتدای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به صورت قرضی و با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به مدت دو فصل از فیورنتینا به یوونتوس پیوست عملکرد بی نظیری را در لباس بانوی پیر به ثبت رسانده است. او در مجموع تمامی رقابت های این فصل در ۴۵ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۵ گل و ۱۰ پاس گل و مجموع تاثیرگذاری روی ۲۵ گل، خلق ۲۰ موقعیت خطرناک، ۶۳ پاس کلیدی و ۱۳۳ دریبل موفق شده است و ۵ بار نیز در تیم منتخب رقابت هایی که در آن ها به میدان رفته حضور داشته است. کیه زا از سوی سایت سوفاسکور نمره ۷.۱۰ را کسب کرده و در آخرین دیدار خود که در لباس ایتالیا و برابر اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ به میدان رفت توانست تک گل شاگردان مانچینی را به ثمر برساند و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. فدریکو کیه زا و جایزه بهترین بازیکن میدان در دیدار ایتالیا و اسپانیا

حالا ایتالیا و کیه زا در انتظار مشخص شدن رقیب خود در فینال ومبلی هستند و مشخصا شانس اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند. کیه زا پس از یک فصل موفق در حال سپری کردن یک تورنومنت رویایی به همراه تیم ملی کشورش است و این روزها تبدیل به قهرمان مردم ایتالیا شده است. باید منتظر ماند و دید پسرک انریکو می تواند جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد یا خیر، فارغ از هر اتفاقی که در فینال برای شاگردان مانچینی بیوفتد، کیه زا اکنون سوپراستار سرزمین چکمه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

دهقان منشادی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده