Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی خبر داد که با طرح دوستی و ازدواج با مسافران خانم، از منازلشان سرقت می‌کرد. خبرگزاری میزان- محمد باقر قدم زاده سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مشابه از شهروندان خانم در محله نواب، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شاکیان پرونده همه خانم بودند و پس از طرح دوستی یک راننده تاکسی اینترنتی از منزلشان سرقت شده بود، افزود: با شناسایی پلاک خودروی تاکسی اینترنتی، شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت تا اینکه شب گذشته واحد‌های عملیاتی کلانتری نوابدر حال کشت زنی در منطقه غرب تهران بودند که به یک خودرو مشکوک شدند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری با گرفتن استعلام پلاک خودرو متوجه شدند، متهم همان راننده تاکسی اینترنتی است که با اغفال مسافران خانم از خانه‌های اموال با ارزش سرقت می‌کند.   بیشتر بخوانید: شناسایی ۲۰ میلیاردی سرقت منازل
این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح مهار سارق و توقیف خودروی آن عملیاتی شد، تصریح کرد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس با خودرو از محل متواری که ماموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی خودرو متهم را متوقف و راننده آن را بازداشت کردند.
قدم زاده افزود: متهم سابقه دار و ۳۷ ساله در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به سرقت از منزل مسافران خانم با شگرد طرح دوستی و ازدواج معترف شد.
این مقام پلیسی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/
  برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت راننده تاکسی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی اقدام می‌کرد، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، این ماجرا به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت به شناسایی سوژه‌های خود اقدام می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

دستگیری 26 سارق مغازه در خراسان جنوبیسارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و در یک عملیات دقیق متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به 6 فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت