Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: در آزاد راه قزوین - زنجان روبری شهرستان تاکستان حوالی قره باغ، یک دستگاه پژو پارس از پشت به یک دستگاه کامیونت خاور۶۰۸ برخورد کرد که بر اثر این حادثه سرنشین ۷۰ ساله خودرو سواری جان باخت.

سرهنگ ذاکری منش افزود: همچنین بر اثر این حادثه راننده و ۳ سرنشین دیگر خودرو مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده پژو پارس اعلام کردند.

واژگونی پژو ۴۰۵ با یک کشته در بوئین زهرا

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در گردنه هجیب شهرستان بوئین زهرا، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ ذاکری منش افزود: علت این حادثه بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح حوزه کلانتری ۱۱ شهید باهنر به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در اجرای این طرح ۱۰ فروشنده دستگیر ومقادیری مواد مخدر وتعدادی آلات استعمال و توزین کشف شد.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه در این طرح یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو و ۷ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

کشف ۵ کیلوگرم هروئین از خودرو پژو پارس

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان قزوین مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: مأموران خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در ورودی شهر قزوین متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۵ کیلو گرم هروئین در بسته‌های یک کیلوگرمی کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: در این زمینه ۲ نفر دستیگر شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر حوادث رانندگی استان گفت یک دستگاه مواد مخدر پلیس راه پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ حسین خواجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش مستمر جابجایی و دپوی کالای قاچاق و مواد مخدر اظهار داشت: در اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه گفت: مأموران با مشکوک به کامیون باری حامل بار هندوانه مشکوک محموله آن را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس عسلویه از کشف محموله تریاک جاسازی شده در بار هندوانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار 106 کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در 13 عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است. در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری در بخش‌های مختلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد