Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:41:37 GMT

قاتل فراری بعد از ۲ دهه در شیراز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۷۶۸۷

قاتل فراری بعد از ۲ دهه در شیراز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج شجاعی، گفت: سال ۱۳۸۰ و بعد از وقوع ۲ فقره قتل حین درگیری دسته جمعی و با استفاده از سلاح سرد، در یکی از روستاهای شهرستان فسا، قاتل از محل متواری می‌شود.

او با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری این قاتل متوقف نشده بود، گفت: تحقیقات اولیه نشان داد که فرد یاد شده به یکی از کشورهای همسایه گریخته و وارد زندگی مخفیانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت: در ادامه این تحقیقات، اخیراً مشخص شد که فرد یاد شده، پس از ۲ دهه گریز، به کشور بازگشته و در شیراز ساکن شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: به دنبال دریافت اطلاعات در خصوص این پرونده، مأموران یگان جلب با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های ویژه چند روزه طی یک عملیات غافلگیرانه به محل مورد نظر اعزام شده و متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

شجاعی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتولان اعلام کرده است، گفت: این فرد بعد از سیر مراحل قانونی، تا رسیدگی کامل به پرونده توسط دستگاه قضائی، روانه زندان شده است.

کد خبر 5252901

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس قاتل فراری ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه قطعی برق گرگان ایلام اردبیل خشکسالی مصرف برق یاسوج اراک انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند