Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:40:58 GMT

چرا باید دوربین مداربسته هایک ویژن بخریم ؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۷۸۴۱

هایک ویژن یک برند معتبر چینی تولید کننده انواع سیستم های نظارتی و امنیتی است که در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و دارای نمایندگی های فراوانی در بیش از صد کشور در دنیا می باشد. نمایندگی هایک ویژن در ایران نیز فعالیت بالایی داشته و انواع محصولات این برند در ایران طرفداران زیادی دارد.

یکی از مهمترین اهداف این برند در تولید دوربین مداربسته و سایر تجهیزات مربوط به این سیستم ها، جلب رضایت مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگی هایک ویژن در ایران سعی دارد تا محصولات این برند را در انواع مختلف و تعداد بالا برای کاربران ارائه دهد. در واقع شرکت هایک ویژن با بالا بردن کیفیت و ارائه محصولات با قیمت مناسب سعی دارد تا رضایت کامل مصرف کنندگان را جلب نماید.

برای تهیه دوربین هایک ویژن کلیک کنید

یکی از ویژگی های مهم دوربین های مداربسته هایک ویژن و سایر تجهیزات آن مانند دستگاه های DVR و NVR و... نصب آسان آنها است. علاوه بر این همه محصولات این شرکت دارای مقاومت و طول عمر بالایی هستند. همچنین هایک ویژن علاوه بر سیستم های مداربسته، انواع نرم افزارهای مدیریتی را نیز به منظور استفاده در این سیستم ها ارائه می دهد.

در بهترین نمایندگی های هایک ویژن علاوه بر مراجعه به صورت حضوری و خرید محصولات این برند، می توان به صورت غیر حضوری و مراجعه به وب سایت های آنها، از ویژگی ها و مشخصات فنی انواع محصولات و قیمت آنها مطلع شد. همچنین می توان با مشاوران و متخصصان در نمایندگی هایک ویژن نیز ارتباط برقرار کرد و برای انتخاب و خرید مدل مناسب با نیاز خود با آنها مشورت کرد.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

یکی از محصولاتی که در نمایندگی هایک ویژن به فروش می رسد، دوربین های مداربسته تحت شبکه هستند که در آنها دوربین ها از پروتکل های شبکه IP به منظور ارسال داده ها و تصاویر استفاده می کنند.

 

 دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن دارای رزولوشن و یا کیفیت تصاویر بالایی است. در واقع این نوع دوربین ها با مگاپیکسل های نامحدود تولید می شوند و گاهی دوربین هایی با کیفیت و رزولوشن 30 مگاپیکسل تولید می شوند.

یکی از مهمترین مزیت های دوربین های تحت شبکه نسبت به نوع آنالوگ، پایین بودن میزان کابل کشی در آنها می باشد. در برخی از موقعیت ها و مکان های بزرگ که تعداد دوربین های مورد استفاده در آنها زیاد است، می توان از دوربین تحت شبکه هایک ویژن استفاده کرد. در این نوع سیستم های مداربسته می توان به جای استفاده از کابل کشی های متعدد، هر دوربین را می توان به سوئیچ نزدیک به دوربین متصل کرد.

تهیه انواع دوربین تحت شبکه با کلیک بر روی کلمه هایک ویژن

یکی از قابلیت های مهم دوربین های تحت شبکه عرضه شده در نمایندگی هایک ویژن، تجزیه و تحلیل تصاویر است. این ویژگی به منظور افزایش امنیت و نظارت در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و شامل مواردی چون تشخیص چهره، تشخیص پلاک و... می شود.

در دوربین های مداربسته تحت شبکه، از دستگاه NVR به منظور ضبط و ذخیره تصاویر استفاده می شود. برخی از دستگاه های NVR برند هایک ویژن دارای قابلیت POE می باشد. این قابلیت باعث می شود تا علاوه بر ارسال اطلاعات دوربین ها به دستگاه، برق رسانی به دوربین ها نیز وجود داشته باشد. بنابراین با استفاده از دستگاه های NVR با امکان POE، نیاز به کابل کشی های طولانی وجود ندارد.

مهمترین ویژگی دوربین تحت شبکه هایک ویژن، دسترسی به تصاویر از راه دور است. با این ویژگی می توان به راحتی تصاویر را به وسیله اینترنت در موبایل، لپ تاپ و... مشاهده نمود. این ویژگی برای کسانی مناسب است که مجبور به ترک محل هستند و نمی توانند به صورت دائمی در مکان حضور داشته باشند.

                                                                    

سیستم های مداربسته تحت شبکه در نمایندگی هایک ویژن در هنگام ارسال تصاویر به دستگاه NVR، دارای امنیت بالایی هستند. به طوری که تصاویر را قبل از ارسال فشرده سازی و کدگذاری می کنند و تصاویر دیکود می شوند. این ویژگی باعث می شود تا از دسترسی افراد ناشناس به اطلاعات دوربین جلوگیری شود.

دستگاه nvr هایک ویژن و ویژگی های آن

بعضی از مدل های دوربین های مداربسته برند هایک ویژن، دارای قابلیت ضبط تصاویر در دوربین هستند. این قابلیت برای زمانی است که ارتباط دوربین با دستگاه NVR قطع شده و باعث می شود تا تصاویر ضبط شده هدر نروند.

انواع DVR هایک ویژن

یکی از تجهیزاتی که در نمایندگی هایک ویژن عرضه و به فروش می رسد، انواع مدل های دستگاه DVR می باشد. این دستگاه در سیستم های مداربسته آنالوگ به کار برده می شود و شرکت هایک ویژن آن را در انواع 4، 8، 16 و 32 کاناله تولید می کند. این به معنای آن است که هر دستگاه DVR می تواند تعداد مشخصی از دوربین ها را پشتیبانی کند.

علاوه بر این دستگاه های DVR هایک ویژن دارای مدل های مختلفی هستند. دستگاه های سری G در نمایندگی هایک ویژن موجود هستند که می توانند دوربین هایی با کیفیت 2 مگاپیکسل را پشتیبانی کنند. دستگاه DVR سری Q دوربین های 3 مگاپیکسلی، سری U دوربین 5 مگاپیکسل و سری T دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسلی را پشتیبانی می کند.

دستگاه های DVR با برند هایک ویژن دارای حافظه داخلی نیستند و بایستی متناسب با نیاز هارد دیسک مناسبی برای دستگاه تهیه کرد. ذخیره سازی تصاویر در دستگاه DVR با توجه به کیفیت و رزولوشن تصاویر، تعداد دوربین ها و ظرفیت هارد تعیین می گردد.  

             

                                                 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی دوربین مداربسته هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن دوربین های مداربسته سیستم های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مداربسته تحت شبکه هایک ویژن دارای دوربین تحت شبکه دوربین ها دستگاه NVR دستگاه DVR سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!

تین نیوز

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت های پلیس راهور نیز نصب می شود و در فاز اول این دوربین ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات ساکن گفت: تخلفات ساکن جزو آن دسته از تخلفاتی است که گرچه حادثه ساز محسوب نمی شود، اما هم می تواند منجر به حوادث رانندگی غیرقابل جبران شده و هم سبب اخلال در روند ترافیک می شود، از این رو پلیس برخورد با آن را در راستای روانسازی ترافیک و همچنین پیشگیری از وقوع تصادفات در دستورکار خود قرار داده است.

مومنی با بیان اینکه تخلف در محل ممنوعه، پارک دوبل، توقف در پیاده رو و ... جزو تخلفات ساکن محسوب می شود، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور نسبت به اعمال قانون این تخلفات اقدام می کنند. علاوه بر آن از چند سال پیش تعدادی از خودروهای پلیس راهور تهران بزرگ نیز به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده و از این طریق نیز نسبت به برخورد با تخلفات ساکن اقدام می شود.

وی از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات ساکن خبر داد و گفت: پلیس راهور پایتخت در حال آماده سازی موتورسیکلت های مجهز به دوربین ثبت تخلفات است. دوربین نصب شده بر روی این موتورسیکلت ها قابلیت ثبت تخلفات ساکن و جریمه متخلفان را داراست. در حال حاضر چند دستگاه از این موتورسیکلت ها آماده شده و پس از طی مراحل فنی و دریافت کدهای مربوطه بر تعداد این موتورسیکلت های دوربین دار افزوده شده و این موتورها نیز همچون خودروهای دوربین دار اقدام به جریمه خودروهای دارای تخلفات ساکن خواهند کرد.

مومنی درباره اینکه آیا دوربین های نصب شده بر روی موتورسیکلت ها تنها امکان ثبت تخلفات ساکن را دارند، گفت: در فاز اول، این دوربین ها نسبت به اعمال قانون و ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد. اما این دوربین ها قابلیت ثبت هر نوع تخلفی را دارند و بسته به برنامه نویسی آن، می توانند دیگر تخلفات را نیز ثبت کنند. لذا ممکن است در آینده از این دوربین ها برای ثبت دیگر تخلفات رانندگی نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعمال قانون مکانیزه تخلفات رانندگی، درصد خطا و دیگر چالش های ممکن را کاهش می دهد، گفت: در مواردی مشاهده شده که پارک یا توقف یک خودرو در محل نامناسب، منجر به وقوع تصادفی شدید و حتی مرگبار شده است. همچنین تخلفات ساکن سبب کندی تردد و ایجاد ترافیک می شود و برخورد پلیس نیز در همین راستا انجام می شود. طرح برخورد با تخلفات ساکن در سال ۱۴۰۳ نیز با جدیت در معابر پایتخت اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم