Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ فرماندار شهرستان کرمانشاه «فضل الله رنجبر» روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کشتارگاه بیستون که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اختلافاتی بین کشتارگاه بیستون و اتحادیه قصابان وجود داشت که منجر به ایجاد اختلال در روند فعالیت کشتارگاه شده بود.   وی افزود: بر اساس تصمیم نشست امروز مقرر شد که اتحادیه قصابان و کشتارگاه بیستون به منظور روانسازی توزیع گوشت در بازار هماهنگی لازم را با یکدیگر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کرمانشاه توضیح داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دام های سبک استان در کشتارگاه ماهیدشت و دام های سنگین در کشتارگاه بیستون ذبح خواهند شد.
رنجبر با تاکید بر اینکه بر روند ذبح و توزیع گشت قرمز در سطح شهرستان کرمانشاه نظارت دقیق خواهد شد، گفت: با کمک دستگاه قضایی با عواملی که در روند توزیع گوشت در بازار اخلال ایجاد کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.
 مدیران کشتارگاه بیستون و اتحادیه قصابان بر سر قرار داد استفاده از چربی های اضافه گوشت گاو و گوساله و اعضای داخلی دام با یکدیگر اختلاف نظر داشتند که قرار شد پیمانکار فعلی تا پنج ماه آینده همچنان به روند فعالیت خود برای استفاده از چربی ادامه دهند.
چربی‌های اضافه و مضر حاصل از ذبح دام در کوره آب و برای صنایع صابون سازی مورد استفاده قرار می گیرد اما مدیران کشتارگاه صنعتی بیستون در نشست امروز مدعی بودند که بخشی از این چربی ها به صورت غیر قانونی وارد بازار می شود.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرماندار کرمانشاه گوشت قرمز کشتارگاه بیستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم | باران شدید در کرمانشاه؛ آبشار‌های بیستون زنده شدند
  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی