Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ذاکریان روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به‌بحران در تالار کرامت استانداری قم همچنین افزود: دفترچه ۱۱ تَن از رانندگان تاکسی نیز به‌علت بی‌توجهی به‌مسائل بهداشتی از آنها گرفته شد.

وی با اشاره به‌معضل کمبود اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی قم خاطرنشان کرد: در مجموع تا هفته آینده ۳۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمت رسانی به‌شهروندان قمی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکریان همچنین با اشاره به‌انجام دومین نوبت فروش اوراق مشارکت شهرداری قم با موافقت بانک مرکزی بیان داشت: امیدواریم این اقدام که از چهاردهم تا شانزدهم تیرماه صورت می‌گیرد، ۲۰۰ میلیارد ریال اوراق مورد نظر به‌فروش برسد.

وی از انجام مذاکره‌هایی با ایران خودرو دیزل برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این امر ظرف مدت پنج‌ماه تحقق پیدا کند.

ذاکریان با تاکید بر تلاش‌های مداوم مدیریت شهری قم برای کنترل ویروس کرونا گفت: با توجه به‌صعودی بودن شیب این بیماری در استان اکیپ‌های بازرسی در حوزه بوستان‌ها و فضای سبز تقویت خواهد شد.

نایب رئیس اتاق اصناف قم نیز در این جلسه با اشاره به‌تشدید نظارت‌های بهداشتی در حوزه اصناف استان گفت: طی یک هفته اخیر و با ورود قم به‌وضعیت نارنجی کرونایی بازرسی را به‌طور کامل انجام دادیم.

بیت الله کریمی اضافه کرد: هم از واحد بازرسی اتاق و هم از اتحادیه‌ها درخواست کردیم تا مانند پیک‌های قبلی کمک کنند و آنها نیز بازدیدها را فعال کردند.

کریمی تاکید کرد: تلاش ما این است که مانند موج‌های قبلی کرونا، واحدهای صنفی را کنترل کنیم.

وی افزود: فعالیت کلیه رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها به‌صورت بیرون بَر انجام می‌شود و در برخی موارد که پذیرایی داشتند نیز اخطار داده شده‌است.

نایب رئیس اتاق اصناف قم خاطرنشان کرد: در خصوص تالارهای پذیرایی نیز جلسه‌هایی با مرکز بهداشت داشتیم و قرار شد گشت‌های مشترک به‌صورت جدی انجام، و اگر تالاری رعایت نکرد پلمب شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با اشاره به‌تحویل داده شدن نخستین محموله واکسن کوو برکت به‌این استان گفت: تزریق واکسن در خصوص کاهش مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا بسیار موثر است.

سیامک ‌محبی تصریح کرد: متاسفانه در بازدیدی که در هفته جاری از مراکز درمانی قم که بیماران کرونایی در آن پذیرش شدند، داشتیم، هیچ یک از این بیماران واکسینه نشده بودند.

از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در قم بیش از ۶۸ هزار دُز واکسن تزریق شده‌است.

برچسب‌ها قم پروتکلهای بهداشتی حمل و نقل مسافری تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم پروتکلهای بهداشتی حمل و نقل مسافری قم پروتکلهای بهداشتی حمل و نقل مسافری تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی های قضایی، اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو، فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروی کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 6093059

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان