Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی پیکان و سپاهان بیانیه ای را منتشر خواهد کرد

به گزارش طرفداری، در پی تصمیمات داوری که در جریان مسابقه شب گذشته پیکان و سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر گرفته شد، باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد بیانیه ای را صادر کند.

نوع قضاوت میثم حیدری، داور وسط این مسابقه باعث شده باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرد با انتشار بیانیه ای مانع از رخ دادن اتفاقات این چنینی در دیدارهای آینده شود چرا که سرخ ها معتقدند تصمیمات داوری نیز ممکن است در تعیین قهرمان لیگ برتر تاثیر گذار باشد و آن ها با سپاهان در کورس قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو باشگاه پرسپولیس به دنبال انتشار بیانیه ای رسمی است و با مخاطب قرار دادن فدراسیون فوتبال و همین طور کمیته داوران تصمیم دارد به قضاوت حیدری اعتراض کند.

گفتنی است باشگاه پیکان نیز امروز به صورت رسمی از میثم حیدری شکایت کرد.

 

بیشتر بخوانید:

شکایت رسمی باشگاه پیکان از میثم حیدری

اشتباه عجیب پیام حیدری و میثم حیدری در آزادی و شهر قدس

 

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! مهدی تارتار در گفتگو با طرفداری: پرسپولیس تیم دوم من است؛ ما سپاهان را شکست دادیم پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس میثم حیدری بیانیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند