Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلیچ این روزها چندان آماده به نظر نمی‌رسد و مقابل تراکتور هم فقط ۲ دقیقه بازی کرد که طبعاً در این زمان نمی توان آمادگی او را مورد سنجش قرار داد اما در غیاب محمد نادری آماده و سرحال، به نظر می رسد میلیچ باید پیستون چپ این تیم در روش سه. پنج دو مقابل سایپا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جناح راست هم وریا غفوری مصدوم است و با توجه به نزدیکی زمان دربی جام حذفی، فرهاد مجیدی در هر دو جناح چپ و راست احساس خطر می کند.

البته او باید با جابجایی مهره ها بازی با سایپا را پشت سر بگذارد و کم کم برای یکی از حساس ترین بازی های عمر ورزشی خود مقابل پرسپولیس آماده شود.

مجیدی می‌خواهد در بازی حساس با پرسپولیس حتماً وریا غفوری و محمد نادری را در اختیار داشته باشد ضمن اینکه او کمی نگران مصدومیت مهدی قایدی هم هست. بازیکنی که خودش گفته بود در بازی با تراکتور با درد شدید بازی کردم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نادری استقلال محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی