Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: استان خوزستان پس از استان تهران در رتبه دوم مصرف برق قرار دارد و نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پاون، خلیل محمدی اظهار کرد: با اتمام تعمیرات اساسی و راه‌اندازی مجدد نیروگاه رامین اهواز هم اکنون با۶ واحد تولیدی و حداکثر توان در جهت تولید انرژی حیاتی برق و تامین آسایش مردم گام برمی‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش سطح تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، هم اکنون حدود 95 درصد برق کشوراز طریق نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود و با توجه به تابستان طاقت فرسای خوزستان و مصرف بالای انرژی برق به‌دلیل نیاز مبرم مردم به استفاده از تجهیزات برودتی و همچنین استقرار صنایع بزرگ در استان، عملکرد نیروگاه رامین بیش از هر زمانی دیگر بر روند تامین آسایش مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور تاثیر دارد.
مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن تقدیر از تلاش و همت همه کارکنان این نیروگاه در اجرای تعمیرات اساسی این واحد 315 مگاواتی و نگهداری و بهره برداری از سایر واحدهای نیروگاهی از جرای فعالیت‌های متعدد تعمیراتی در بخش‌های مختلف از جمله توربین ژنراتور بویلر، تجهیزات جانبی در این پروژه خبر داد.
 استان خوزستان پس از استان تهران در رتبه دوم مصرف برق قرار دارد و نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تولید برق مورد نیاز استان خوزستان و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.   بیشتر بخوانید: خاموشی‌ها برای پلیس دردسر ساز شد انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق نیروگاه رامین اهواز استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد

قلعه سری سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت:واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

او افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، طبق برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز تحت عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

قلعه سری گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز