Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال می‌گوید با وجود اینکه تیم فاصله زیادی از صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی دارد اما بازیکنان باید فرم آماده خود را حفظ کنند تا تیم در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

روند تیم را چطور می‌بینید؟

مهدی پاشازاده گفت:

بعد از بازگشت استقلال از آسیا دو بازی ضعیف از این تیم دیدیم که به دو شکست انجامید، اما رفته رفته شرایط فنی تیم خوب شد و در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اشتباهات داوری نبود قطعاً چهارمین پیروزی پی در پی استقلال را هم مقابل آلومینیوم شاهد بودیم.

شما هم از اشتباهات داوری گلایه دارید؟

مهدی پاشازاده گفت:

فکر نمیکنم هواداری وجود داشته باشد که از این وضعیت گلایه نداشته باشد. متأسفانه اشتباهات داوری برای استقلال در حال تکرار است و این تیم امتیازات زیادی را بابت اشتباهات داوران از دست داده است. از آن پنالتیِ گرفته نشده در دربی بگیرید تا اشتباهات بزرگی که در بازی مقابل صنعت نفت انجام شد و این اشتباه بزرگ در بازی با آلومینیوم هم تکرار شد که این بار منجر به از دست رفتن امتیاز شد. همه بازی‌های باقی مانده این تیم تا پایان فصل بسیار مهم است، اما بازی حذفی این تیم مقابل پرسپولیس قطعاً از این دیدارها مهم‌تر است چون پیروزی در آن بازی می‌تواند استقلال را تا حد زیادی به یک جام نزدیک کند.

برای تیم شانس قهرمانی قائل هستید؟

مهدی پاشازاده گفت:

با اینکه استقلال در فرم خوبی قرار دارد، اما فاصله‌اش از صدر جدول در فاصله ۴ هفته مانده به پایان مسابقات به حدی هست که شانس این تیم برای قهرمانی را در حد صفر دانست؛ اما باید این فرم ایده آل را تا دیدار حذفی حفظ کرد و بهترین بهره برداری را در آن میدان انجام داد.

هواداران هم به مدیریت باشگاه گلایه دارند.

مهدی پاشازاده گفت:

به هر حال هواداران فضا را رصد می‌کنند و حتماً اعتراضاتی هم وجود دارد. بهتر است آقایان هم صدای این هواداران را بشنوند. اینکه استقلال دوم و سوم و چهارم شود برای هوادار راضی کننده نیست و آنها این را شرایط خوب نمی‌دانند، هوادار ناراضی است چون تیمش چندین سال است که جام قهرمانی لیگ را کسب نکرده است.

به نظر شما این درست که سرمربی باید همه امور را انجام بدهد؟

مهدی پاشازاده گفت:

در استقلال همه فرهاد را می‌شناسند و کسی مددی و مدیران دیگر آشنایی ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد کسی نمی‌گوید تیم مدیر کارآمد و پول نداشت، همه می‌گویند کار مربی کارش ایراد داشته است. فرهاد علی رغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و این یک فاجعه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پیشکسوت استقلال مهدی پاشازاده اشتباهات داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900987

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری