Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوزپه ماروتا می خواهد با وجود بودجه کم، یک تیم قدرتمند در تابستان پیش رو برای اینتر بسازد

سیمونه اینزاگی، سرمربی سابق لاتزیو به عنوان جانشین آنتونیو کونته در اینتر منصوب شد و مراسم معارفه او امروز در باشگاه اینتر برگزار شد. به گزارش گل ایتالیا، جوزپه ماروتا مدیر اجرایی اینتر در این کنفرانس خبری به تمجید از اینزاگی پرداخت و درباره شرایط مالی نراتزوری صحبت کرد: 

پروژه فنی اینتر در دستانی امن است

فصل جدید رسما با این کنفرانس خبری شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل همیشه سال سختی پیش روی ماست اما امروز خوشحالیم که سیمونه اینزاگی، سرمربی جدیدمان را معرفی می کنیم. باعث افتخار است که پروژه اینتر به مسیر خود ادامه می دهد. بخش فنی باشگاه اینتر در دستانی امن و سرمربی جوانی است که در عین جوانی، تجربه های بالایی دارد. اینزاگی یکی از موفق ترین سرمربیان فوتبال ایتالیاست و مفتخریم که او در اینتر حضور دارد. اینزاگی سرمربی مناسبی برای باشگاه ماست زیرا او اصیل ترین ارزش های اینتر را می تواند نمایان کند. 

اقتصاد جهان به مشکل خورده و باید با رعایت تعادل مالی به اهداف مان برسیم 

اکنون در دوران پسا پاندمی هستیم و در سراسر جهان، مشکلات اقتصادی وجود دارد. فوتبال به دنبال یافتن مدلی است که ثبات را تضمین کند. در حال حاضر رسیدن به این مدل ایده آل غیرممکن است اما اینتر قطعا می خواهد با مالکیت خود، مسیری موفق را طی کند و می خواهیم در عین رعایت تعادل مالی، به اهداف ورزشی مان برسیم. وظیفه مدیریت اینتر ترکیب دو چیز با یکدیگر است؛ ساخت بهترین تیم ممکن با رعایت وضعیت مالی-اقتصادی باشگاه. فوتبال به مشکل خورده است. طی سال های گذشته، مالکیت باشگاه 700 میلیون یورو ضرر داده اما وضعیت عوض شده است. اقتصاد جهانی دچار مشکل است و نمی توانیم کمک های مالی جدیدی درخواست کنیم. فروش اشرف حکیمی انتخابی دردناک اما برای تضمین استمرار پروژه باشگاه، ضروری بود. حالا امیدواریم هواداران بتوانند به استادیوم ها بازگردند چون بدون هواداران، فوتبال غمگین است. به همین دلیل است که امیدوارم دولت ایتالیا اجازه دهد استادیوم ها بازگشایی شوند چون فوتبال یک پدیده اجتماعی است.  

همچنین بخوانید:

رسمی؛ اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن پیوست 

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! مهدی تارتار در گفتگو با طرفداری: پرسپولیس تیم دوم من است؛ ما سپاهان را شکست دادیم پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است