Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه سایپا گفت: زمانی برانکو می‌ گفت فوتبال ایران آماتور می‌شود و به نظر می‌رسد آن روز فرا رسیده است.

به گزارش طرفداری، حسین خبیری با انتقاد از صدور رای کمیته استیناف شب قبل از دیدار سایپا با ذوب‌ آهن به میزان گفت:

کمیته استیناف با این رای به شعور تمام اهالی فوتبال توهین کرد. این کار اگر خوش خدمتی به ذوب‌آهن نبود پس چیست؟ مگر امکان دارد که شب قبل از بازی در چنین شرایطی رای صادر شود، آنهم رایی یک طرفه و کاملا از روی غرض.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون ورزشی باشگاه سایپا افزود:

زمانی برانکو می‌گفت فوتبال ایران آماتور می‌ شود و به نظر می‌رسد آن روز فرا رسیده چون اتفاقاتی در فوتبال ایران می افتد که هیچ مبنای منطقی و قانونی و درستی ندارد.

خبیری افزود:

با تمام وجود از حق سایپا دفاع خواهیم کرد و اینطور نیست که بتوانند حق و ناحق کنند. این امتیازات بادآورده و ناحق و این تخلفات جایی دامنشان را می‌گیرد. از این به بعد اگر اینطور باشد و قرار باشد اقدامی علیه این تخلفات صورت نگیرد ما هم به کمالوند گفته‌ایم در هر بازی سه. چهار تعویض اضافه انجام دهد، نهایش جریمه‌اش را می‌دهیم هر چند با وضع موجود کسی هم جریمه نمی‌شود و تبرئه می‌شود.

معاون ورزشی باشگاه سایپا گفت:

باید به حال این فوتبال و تصمیم گیرندگان و ارکان انضباطی و قضایی آن تأسف خورد که خنده همه را درآورده‌اند و با این رفتارهای بی منطق باعث تمسخر فوتبال شده‌اند. با این کارها نمی‌توانند حق سایپا را بخورند و با تمام وجود از حق باشگاه و بازیکنان دفاع خواهیم کرد.

حبیری ادامه داد:

درست است تازه به باشگاه اصافه شده‌ام اما از هیچ تلاشی برای دفاع از حقوق و حق باشگاه و حفظ تیم در لیگ برتر دریغ نخواهم کرد. نقشه بدخواهان و آنهایی که چشم دیدن باشگاه سایپا را ندارند و با این تیم به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز که سال‌هاست به فوتبال ایران خدمت می‌کند، قطعا خنثی می‌شود و ما ا این تیم دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم با اعتبار این باشگاه بزرگ بازی کنند.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! مهدی تارتار در گفتگو با طرفداری: پرسپولیس تیم دوم من است؛ ما سپاهان را شکست دادیم پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم

در دیدار دو تیم سایپا و ملوان، ملوان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سایپا و ملوان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک ملوان به پایان رسید.

محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ گل‌های ملوان را رقم زدند.

محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ تک گل سایپا را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سایپا و ملوان کد خبر 748192

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم