Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در موج پنجم کرونا با بهره‌گیری از تمامی امکانات، تجهیزات بهداشتی و درمانی و نیروی انسانی متخصص در خدمت هموطنان خواهیم بود. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام آجا،  پنجمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش در سال ۱۴۰۰، صبح امروز چهارشنبه با موضوع گسترش خدمت‌رسانی به مردم در حوزه مقابله با کرونا و بررسی آخرین وضعیت یگان‌ها و مراکز بهداشت و درمان ارتش همزمان با موج پنجم انتشار این بیماری در کشور، در سالن قدیر ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده قرارگاه پدافند زیست محیطی امام رضا (ع) ارتش در این جلسه که به صورت وبینار با حضور فرماندهان، مسئولان و معاونان هماهنگ‌کننده نیرو‌های تابعه و روسای بیمارستان‌های ارتش برگزار شد، گفت: همان‌گونه که ارتش ولایت‌مدار از ابتدای شیوع ویروس کرونا از پیک اول تا چهارم خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشور را در دستور کار خود قرار داده است؛ در این مرحله نیز با بهره‌گیری از کلیه امکانات، تجهیزات بهداشتی و درمانی و نیروی انسانی متخصص در خدمت هموطنان خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به افزایش تعداد بیماران در پیک جدید، تصریح کرد: به تمامی بیمارستان‌های ارتش در سراسر کشور ابلاغ شده که همکاری حداکثری با مراکز درمانی استان‌ها را داشته باشند و تخت‌های بیمارستانی به صورت صد درصد در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در پی دستور فرمانده کل ارتش مبنی بر ضرورت حضور گسترده‌تر و تسریع در امدادرسانی به مردم سیستان و بلوچستان، کلیه اقدامات لازم به منظور استقرار بیمارستان‌های صحرایی با تجهیزات درمانی مورد نیاز و حضور کادر بهداشت و درمان ارتش و ارسال تجهیزات بهداشتی و دارویی به این استان در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در این منطقه، عملیات امدادرسانی به مردم شریف استان در حال اجرا و پیگیری است.

امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش و معاونان ستاد ارتش و معاونان هماهنگ کننده نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه و مسئولان ارشد قرارگاه پدافند زیستی ارتش، در ادامه این جلسه، گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در زمینه مقابله با ویروس کرونا را ارائه کردند.

افزایش حداکثری خدمت‌رسانی مراکز درمانی ارتش به مردم، جلوگیری از برگزاری جلسات پر تعداد و همایش‌های غیر ضروری، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌ها و نحوه خدمت کارکنان با توجه به رنگ بندی ها، نظارت بیشتر در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، جایگزینی جلسات و برنامه‌ها در فضای مجازی به جای برنامه‌های حضوری و فیزیکی، تداوم رصد و پایش بهداشتی کارکنان در مبادی ورودی پادگان‌ها بویژه مراکز آموزشی و دانشگاهی، تزریق واکسن کرونا مطابق با الویت‌های ابلاغی دبیرخانه قرارگاه پدافند زیستی ارتش و تاکید بر صرفه جویی بهینه و گسترده در مصرف آب و برق، از جمله مصوبات چهارمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش در سال جدید به ریاست دریادار سیاری بود.

در پایان جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش، توسط معاون هماهنگ کننده ارتش، از ۵۱۸ نفر از مدافعان سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حوزه مقابله با بیماری کرونا به هموطنان عزیز خدمت رسانی کرده‌اند، تقدیر به عمل آمد که لوح تشویق و هدایای آنان از طریق معاونان هماهنگ کننده نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه ارتش دریافت شد تا به این عزیزان اهدا شود.   بیشتربخوانید: غربی‌ها با واژه حقوق بشر لَفاظی و از آن برای پوشاندن جنایت‌شان استفاده می‌کنند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حبیب الله سیاری ارتش کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حبیب الله سیاری ارتش کرونا قرارگاه پدافند زیستی ارتش رسانی به مردم هماهنگ کننده خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با شوراها در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه شهری و روستایی، گفت: از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراهای اسلامی شهر و روستا جهت انجام وظایف قانونی و همچنین رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان آذربایجان‌غربی و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها به تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مردمی‌سازی فعالیت‌ها در نظام اسلامی، جایگاه رفیعی در قانونگذاری محلی داشته و در تصمیم گیری‌های محلی و رفع مشکلات مردم نقش مؤثری دارند.

وی همچنین یکی از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی را شناسایی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات مردم و همکاری با دستگاه‌های متولی دانسته و افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به ارتباط مستمر با مردم، می‌توانند در تصمیم سازی‌های لازم در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی نقش مؤثری ایفا کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به وظایف قانونی شوراها به عنوان پارلمان محلی نیز اشاره کرده و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای وظایف نظارتی خود که در چهارچوب قانون مشخص شده، اجازه انحراف در انجام فعالیت‌ها را ندهند.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه در دور اول سفرهای شهرستانی به ۲۰ شهرستان، ۴۸ شهر و ۴۵ بخش سفر کردیم، اضافه کرد: در سفرهای شهرستانی ضمن بازدید میدانی از پروژه‌ها و دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم، جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برگزار شده و مصوباتی در راستای مطالبات بحق مردم و نیازها و اولویت‌های آنان به تصویب رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش شوراهای اسلامی شهر در رفع مشکلات مردم، افزود: در دور دوم سفرهای شهرستانی، جلسات اختصاصی با اعضای شوراهای اسلامی برگزار کرده و مطالبات و مشکلات آنان بررسی خواهد شد.

معتمدیان رویکرد اصلی استان در حوزه‌های مختلف را محرومیت زدایی، توسعه متوازن و بهبود شاخص‌ها عنوان کرده و یادآور شد: امکانات زیرساختی استان بر مبنای ارتقای شاخص‌ها و برقراری عدالت در بین شهرهای مختلف توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی به برکت خون شهدا و ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام، به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل شده، افزود: امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی، میل به سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران در استان را افزایش داده و شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه نیز در راستای اجرای پروژه‌های شهری از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استفاده کنند.

استاندار آذربایجان غربی به بخشی از مطالبات به حق مردم در حوزه مدیریت شهری به ویژه در شهر ارومیه نیز اشاره کرده و افزود: رفع مشکل ترافیک و پسماند، ایجاد فضاهای سبز و تفریحی و جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی، از جمله مطالبات به حق مردم بوده و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه تمام توان خود را به کار گیرند.

معتمدیان همچنین با اشاره به بخشی از عملکرد دولت سیزدهم در استان به ویژه در شهر ارومیه، یادآور شد: رفع مشکل تعاونی‌های مسکن در ارومیه، تعیین تکلیف بافت قدیمی ۳۷۰ هکتاری ارومیه، اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه، اجرای ۱۴۸ درمانگاه و مرکز بهداشت، تأمین اینترنت پرسرعت ۵۰۰ روستای استان، گازرسانی به ۶۲۰ روستا و آغاز احداث هزار و ۷۵۰ کلاس درس، بخش کوچکی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای تأمین مطالبات مردم در آذربایجان‌غربی می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به پتانسیل‌های استان در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خدادادی استان، واژه محرومیت شایسته آذربایجان غربی نبوده و این منطقه یکی از استان‌های ثروتمند کشور بوده و در مسیر استفاده از این ظرفیت‌های خدادادی جهت بهره‌مندی مردم استان، گام برخواهیم داشت.

کد خبر 748536

دیگر خبرها

  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • رزرو هتل در آمستردام
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی