Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید رژیم صهیونیستی در حالی مسئولیت تشریفاتی را به عهده می گیرد که بحران های این رژیم پایانی ندارند. خبرگزاری میزان – اراضی اشغالی در روز‌های اخیر با موج جدید ابتلا به کرونا مواجه شده است.   به گزارش «جروزالم پست و یدیعوت آحرونوت»، «اسحاق هرتزوگ»، یازدهمین رئیس رژیم صهیونیستی ساعت ۱۶ امروز به وقت محلی به کنست می‌رود تا به عنوان رئیس جدید این رژیم سوگند یاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او پس از ادای سوگند در کنست، وارد کاخ ریاست رژیم صهیونیستی می‌شود. این نخستین بار است که چنین مراسمی در اراضی اشغالی برگزار می‌شود.   در همین حال یکی از متحدان و نزدیکان «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در حزب «لیکود» به دریافت ۲۰۰ هزار دلار رشوه متهم شد.   در موضوع بحران بهداشتی کرونا نیز رژیم صهیونیستی با موج جدید ابتلا مواجه شده است؛ شیوع کرونا در اراضی اشغالی در روز‌های اخیر و با ورود نوع «دلتا» تشدید شده است. بیشتر بخوانید: اسرائیل توان تاثیرگذاری بر مذاکرات برجامی را ندارد حمله رژیم صهیونیستی به غزه در همین چارچوب، کابینه رژیم صهیونیستی برای بررسی شیوع گسترده کرونا امروز تشکیل جلسه می‌دهد.   در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۱ نفر در اراضی اشغالی به کرونا مبتلا شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی و سیاسی از ارومیه در گفتگوی تلفنی با خبر مهاباد با اشاره به اینکه شمار بازداشتی ها از 130 نفر گذشته جمعی از دانشجوهای معترض هم از ادامه تحصیل تعلیق شدند گفت: آنچه در دانشگاه های آمریکا شاهد هستیم نشان دهنده بیداری افکار عمومی جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق و دامنه تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی و نسل کشی در غزه توسط اسرائیل با حمایت آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی است.

دکتر فتح اللهی اضافه کرد: خاموش کردن صدای دانشجویان با رفتارهای خشن خاموش کننده مطالبات بر حق افکارعمومی جهان نخواهد بود و لازم است که دنیا و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به این مهم توجه کنند.

بر شمار دانشجوها و ساختمان هایی که تحصن در آنجا صورت می گرفت هر روز افزوده می شد تا روز هفتم که رئیس دانشگاه به پلیس گفت بیایید جمعش کنیم. حدود 100 نفر از دانشجوها و اعضای هیئت علمی مجروح شدند 712 نفر بازداشت.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت