Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدنافع علایی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غروب روز دوشنبه گذشته افراد ناشناس با اسلحه شکاری به گشت تعاونی صیادان در هنگام گشت زنی در سد لگزی (شهید کاظمی) تیراندازی کرده که براثر آن ۲ نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه گشت تعاونی صیادان سقز در سد شهید کاظمی از همیاران محیط زیست هستند و در حال انجام وظیفه بودند، افزود: افرادی در این سد بوسیله تورهای ماهی گیری در حال صید غیرمجاز ماهی بودند که گشت تعاونی صیادان سقزی این تخلف را مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فصل صید ماهی نیست و هرگونه صید ماهی تخلف و غیرمجاز است اضافه کرد: ۲ نفر از گشت تعاونی با نزدیک شدن به تورهای ماهی گیری توسط یک نفر ناشناس مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفتند.

علایی نیا یادآور شد: ۲ نفر مجروح گشت تعاونی صیادان توسط مردم در محل حادثه به بیمارستان های سقز انتقال داده شدند، هم اکنون در حال مداوا هستند و وضعیت جسمانی آنها مناسب است.

رییس اداره جهاد کشاورزی سقز افزود: موضوع توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است شناسایی این افراد ادامه دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شکارچیان غیرمجاز کردستان سقز سد شهیدکاظمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شکارچیان غیرمجاز کردستان وزارت جهاد کشاورزی شکارچیان غیرمجاز کردستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت