Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه سیستان و بلوچستان، بیمارستان شیراز با اعزام ۵۰ نفر کادر درمان مجرب، تمام تلاش خود را در جهت کنترل ویروس منحوس کرونا در این منطقه انجام خواهد داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز نیروی زمینی ارتش اولین بیمارستان سیار خود را در سیستان و بلوچستان بر پا می‌کند، گفت: با توجه به دستور و اوامر فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی مبنی تسریع در امداد رسانی به مردم سیستان و بلوچستان، سه بیمارستان سیار در شهرستان‌های زاهدان، خاش و زابل این استان، احداث و بلافاصله تیم ۵۰ نفر از کادر درمان مجرب با تمامی تجهیزات امروز از شیراز به سیستان و بلوچستان اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شعار ارتش فدای ملت در کنار مردم هستیم و با برپایی بیمارستان مجهز، به همراه کادر درمان مجرب در کنار آن‌ها خواهیم بود تا به یاری خداوند بتوانیم شرایط موجود را تعدیل کرده و بار بزرگی را از روی دوش مردم برداریم.

امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی با اشاره به اینکه دو بیمارستان سیار دیگر در آینده‌ای نزدیک در این استان دایر خواهد شد گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در ظرف چند روز آینده این بیمارستان‌ها برپا شوند و بلافاصله، کادر درمانی سیار و واحد پزشکی مستقر در بیمارستان صحرایی در اختیار دوستان و هم‌وطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد گرفت تا انشاالله بتوانیم کنترل خوبی در حوزه بهداشتی و درمانی در این استان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اداره بهداشت و درمان ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر موذنی سیستان و بلوچستان نیروی زمینی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان