Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت این موضوع در فرهنگ ایرانی اسلامی ماست.

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه روز چهارشنبه نشستی با همین موضوع برگزار کرد و در این جلسه دغدغه هایی در خصوص ترویج بدحجابی به خصوص در ادارات و اماکن عمومی مطرح شد.

در این جلسه حجت الاسلام «علیمراد کماسی»؛ مسوول حلقه صالحین بسیج رسانه بیان داشت: با اینکه در خصوص پوشش کارمندان در محیط کار در دولت های گذشته مصوباتی انجام شده اما به مرور زمان شاهد رها شدگی این موضوع بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: کارمند نباید در پوشش رها شود و به هر شکلی که خواست در محیط اداری ظاهر گردد.

حجت الاسلام کماسی به ترویج استفاده از کراوات در برخی از محیط های خصوصی نیز  اشاره کرد و گفت: اینکه کسی کراوات بزند از او آدم خوب یا بدی نمی سازد اما ترویج این موضوع را باید آغازگر یک تفکر دانست.

او افزود: هنجارشکنی آرام آرام اتفاق می افتد و اینجاست که زبان قدرتمند رسانه ها اهمیت خودش را نشان می دهد.

به گفته وی در گذشته منبر روحانیت رسانه مردم بوده است و امروز رسانه ها هستند که زبان قدرتمند مردم شده اند.

این مقام مسوول از رسانه ها خواست تا با تحلیل درست موقعیت ها به کمک دولت جدید بیایند.

در ادامه این جلسه «محمدهادی صحرایی»؛ مسوول بسیج رسانه استان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: اهمیت حجاب در گسترش حیا در جامعه نمود پیدا می کند.

او افزود: اینکه به حجاب به دید حکومتی نگاه شود بدترین نوع نگاه است و باید به گونه ای عمل شود که اهمیت حجاب به صورت درونی نهادینه و تبیین شود.

صحرایی با بیان اینکه اقلیتی کمتر از ۱۰ درصد در  جامعه وجود دارند که همواره ساز مخالف با ارزش ها زده اند، بیان داشت: مخاطب اصلی برنامه های فرهنگی ما باید آن قشری باشد که در اثر کارکرد ناصحیح مسوولان ریزش داشته اند و اهمیت ارزش هایی مانند حجاب برای آنها کمرنگ شده است.

وی در ادامه اشاره ای نیز به سالروز عملیات نصر ۷ داشت و گفت: تعداد زیادی از شهدای این عملیات متعلق به استان کرمانشاه است که تا حدود ۱۰۰ شهید نیز برآورد شده است.

او افزود: ما شهدای بزرگی در این عملیات داشته ایم که رسانه ها باید به خوبی به ابعاد شخصیتی آنها بپردازند درحالی که هر کدام از این شهدا می توانند الگوی خوبی برای جامعه باشند.

صحرایی ابراز امیدواری کرد که تاریخ شفاهی عملیات نصر ۷ به زودی جمع آوری شود.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب رسانه کرمانشاه فرهنگ سازی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب رسانه کرمانشاه روز عفاف و حجاب رسانه کرمانشاه فرهنگ سازی سازمان بسیج مستضعفان عفاف و حجاب بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی