Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:10:40 GMT

پرسپولیس و کارگزار به پایان راه رسیدند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۸۹۶۱

پرسپولیس و کارگزار به پایان راه رسیدند؟

خبرورزشی –

باشگاه پرسپولیس که این روزها این شانس را دارد که برای پنجمین سال پیاپی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد،  درگیر یک بحران مالی بزرگ شده که اگر برای حل آن فکری نکنند، حواشی زیادی را برای سرخ پوشان به همراه خواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها  فقط ۶۰ درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کردند که این موضوع اعتراض شدید آن‌ها را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

پرسپولیس و کارگزار در حالی به پایان سال اول همکاری خود در قرارداد سه ساله رسیدند که بر اساس الحاقیه امضا شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ کارگزار باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰، کف قرارداد ۱۱۰ میلیارد تومانی (۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خالص) را به پرسپولیس پرداخت می‌کرد که بر اساس ادعای باشگاه و شواهد موجود این رقم پرداخت شده است.

در هفته‌های اخیر مذاکراتی از سوی مدیران پرسپولیس و کارگزار انجام شد تا درباره نحوه همکاری تصمیم‌گیری شود ولی آنطور که شنیدیم این مذاکرات به بن بست رسیده است.

بیشتر بخوانید: توضیحات کنعانی زادگان درباره جلسه کمیته اخلاق/ ماجرای ویدیوی توهین به استقلالی‌ها/ از کسانی که تهمت زدند شکایت کردم

با وجود اینکه قرارداد پرسپولیس و کارگزار تا دو فصل آینده هم اعتبار دارد ولی ادامه همکاری طرفین به توافق بر سر مسائل مالی مربوط می‌شود. گویا در جلساتی که بین مدیران پرسپولیس و کارگزار برگزار شده، باشگاه پرسپولیس شرط و شروطی برای ادامه همکاری با کارگزار قرار داده که این موضوع هنوز با موافقت کارگزار همراه نشده است.

باشگاه پرسپولیس که به شدت درگیر مشکلات مالی است از کارگزار خواسته هرچه زودتر پاسخ خود را نسبن به شروط جدید پرسپولیسی‌ها اعلام کند تا در صورت توافق همکاری ادامه پیدا کند وگرنه مدیران پرسپولیس برای ادامه این فصل و سال آینده سراغ اسپانسر جدیدی بروند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال ادامه همکاری دو طرف بعد از مذاکرات متعدد بسیار پایین است و آن طور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس و کارگزار به پایان راه رسیدند؛ مگر اینکه مدیران کارگزار شرط و شروط‌های پرسپولیسی‌ها را قبول کنند.

بیشتر بخوانید: آلومینیوم برای ما مهم‌تر از استقلال است/ اواخر مسابقه متوجه نتیجه بازی سپاهان شدیم اما …

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس و کارگزار باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

فرناندز احساس می‌کند منچستریونایتد نیز مثل او به دنبال ادامه همکاری است. 

طرفداری | به جز کوبی مینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، مشکلی با فروش سایر بازیکنان ندارد. 

منچستریونایتد برای رهایی حداقل 10 بازیکن در تابستان 2024 آماده می‌شود. در صدر لیست فروش شیاطین سرخ، نام مارکوس رشفورد دیده می‌شود. آن‌ها به طور فعالانه فروش وی را در نظر نمی‌گیرند اما در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب با جدایی وی موافقت خواهند کرد. این موضوع برای برونو فرناندز و سایر بازیکنان نیز صدق خواهد کرد. اگر چه این رویکرد به طور کامل به معنای قصد باشگاه برای قطع همکاری نیست، اما از تغییر سیاست اولدترافورد خبر می‌دهد. آن‌ها از تیمی که در سال‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شده‌ انتظار چندانی ندارند. برونو فرناندز در مصاحبه با DAZN پرتغال پیرامون اخبار رسانه‌های نزدیک به منچستریونایتد گفت:

در این لحظه در مورد چیز دیگری به جز فینال اف‌ای اپ و یورو 2024 فکر نمی‌کنم. جدایی فقط به من بستگی ندارد، درسته؟ به عنوان بازیکن همیشه باید به دنبال ماندگاری در اینجا (منچستریونایتد) باشید اما در همان حال نیز باید از شما بخواهند که بمانید. در این لحظه احساس می‌کنم هر دو طرف چنین چیزی را می‌خواهند (همکاری). به آینده فکر نمی‌کنم. واضح است که فصل جاری از لحاظ فردی و تیمی برای من خوب نبوده است. 

کاپیتان منچستریونایتد ادامه داد:

می‌توانیم فصل را با بردن جام به پایان برسانیم. پس از آن رقابت مهمی مثل یورو را در پیش داریم. اگر بخواهم با شما صادقانه حرف بزنم، به خروج از لیگ برتر تا فینال اف‌ای اپ و پایان یورو 2024 فکر نخواهم کرد. چیزی نمی‌تواند تمرکز من را مختل کند. 

مطابق گزارش نشریه تلگراف، سر جیم رتکلیف و عمر برادا (مدیر اجرایی جدید) به این نتیجه‌ رسیده‌اند که باید سیاست بی‌رحمانه‌ای را در مورد بازیکنان منچستریونایتد به کار بگیرند. سایمون استون از بی‌بی‌سی نیز در مورد برونو فرناندز از الزام ارائه «پیشنهادی بسیار بزرگ» خبر داده است.  

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران