Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – رئیس فدراسیون والیبال گفت: هیچ کس در کار سرمربی تیم ملی دخالت نمی‌کند و برای تیم ملی مهم این است که ترکیبی از بهترین‌ها را در اختیار داشته باشد. - اخبار استانها -

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان اظهار داشت: تیم ملی و منافع ملی به هر چیز دیگری ارجحیت دارد و محل واکنش‌های احساسی نیست، بر همین اساس قرار گرفتن در لیست 12 نفره تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک نیازمند فاکتورهای مختلفی است و باید در انتخاب بازیکنان دقت کرد که از لحاظ جسمانی، ذهنی و روحی در آمادگی کامل و بهترین شرایط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در لیگ ملت‌ها از 18 بازیکن در 15 بازی استفاده شد و کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرد و پس از مسابقات آقای آلکنو 17 بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در المپیک دعوت کرد و در کنار این بازیکنان از فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور که در اردوهای تیم ملی نبودند دعوت شد تا شرایط آنها سنجیده شود.

داورزنی ادامه داد: میرزاجانپور چند ماهی درگیر مصدومیت بود و در اردوهای تیم ملی حضور نداشت اما تلاش زیادی انجام داد تا دیده شود و اعلام کرد آمده کمک کردن به تیم ملی هستیم.

وی اضافه کرد: قائمی بنا به دلایل شخصی در پایان لیگ برتر از تیم ملی خداحافظی کرد اما پس از اینکه مصدومیتش برطرف و شرایط بهتر شد آقای آلکنو از وی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد که شاید بتواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

رئیس فدراسیون والیبال: مردم ایران در المپیک سورپرایز می‌شوند/ تاکنون از عملکرد "آلکنو" راضی بوده‌ایمرئیس فدراسیون والیبال در گرگان: بلاتکلیفی و بی‌ثباتی از آفات ورزش ایران است/ انتقادات به رشد والیبال کمک می‌کندتیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران قهرمان آسیا شد

داورزنی خاطرنشان کرد: قائمی وارد اردوی تیم ملی شد و حتی از طرف سرپرست تیم ملی برای واکسیناسیون وی هم اقدام شد تا در صورت فراهم بودن شرایط به تیم ملی بازگردد هر چند که بازگرداندن بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده سخت است.

وی یادآور شد: سرمربی تیم ملی قائمی و میرزاجانپور را در تمرینات محک زد و با توجه به اینکه هشت جلسه تمرینی پیش از اعزام به المپیک پیش بینی شده بود، آقای آلکنو به این جمع بندی رسید که قائمی در هشت جلسه نمی‌تواند به آمادگی کامل برسد و در کنار قائمی، سعادت و وادی و پس از آن اسفندیار هم از لیست تیم ملی خط خوردند و سه بازیکن دیگر هم در ادامه خط می‌خورند تا لیست تیم ملی به 12 بازیکن برسد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مسئولیت انتخاب بازیکنان مستقیم با سرمربی تیم ملی است، گفت: آلکنو با این سابقه و اعتبار به هیچ کس اجازه دخالت در کارش را نمی‌دهد زیرا اعتبار این مربی از همه چیز بیشتر برای خودش ارزش دارد. هیچ کس در کار سرمربی و کادر فنی تیم ملی دخالت نمی‌کند و برای تیم ملی مهم این است که ترکیبی از بهترین‌ها را در اختیار داشته باشد.

داورزنی افزود: فرهاد قائمی از بازیکنان خوب و پرانرژی است که 15 سال برای تیم‌های ملی زحمت کشیده و انتظار داشت وقتی برمی‌گردد انتخاب شود اما المپیک میدانی نیست که سرمربی تیم ملی ریسک کند و باید 12 بازیکنی که در بهترین شرایط هستند انتخاب شوند.

انتهای پیام/588/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ