Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آزاد سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح در راستای خدمت به جامعه هدف و کمک به مشترکان خود به منظور تامین بخشی از جهیزیه و مخارج ناشی از ازدواج فرزندان، از سال ۱۳۹۵ وام کمک هزینه خرید جهیزیه را در برنامه کاری خود قرار داده است.

مشترکان محترم جهت دریافت وام، بعد از وقوع عقد برای فرزندان باید به دفاتر الکترونیک ساتا مراجعه و نسبت به باطل نمودن دفترچه بیمه و یا تداوم بیمه پردازی برابر مقررات سازمان اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر دوماه بعد از تاریخ عقد فرزندان در سامانه سازمان توسط دفاتر الکترونیک، هدیه ازدواج به حساب سرپرست واریز می‌شود.

پس از واریز هدیه ازدواج، مشخصات دریافت کننده هدیه از سامانه سازمان استخراج و در لیست وام کمک هزینه خرید جهیزیه قرار می‌گیرد. در این مرحله اطلاع رسانی از طریق پیامک به شخص ارسال تا در صورت نیاز برای تحویل مدارک به بانک مراجعه کند.

گفتنی است در حال حاضر به علت کمبود منابع، پرداخت وام جهیزیه برای یکی از فرزندان بازنشسته اولویت اصلی سازمان بازنشستگی می‌باشد و به صورت هوشمند بدون نیاز به مراجعه افراد پرداخت می‌شود و اعطای تسهیلات ازدواج برای فرزندان دوم و بیشتر در اولویت بعدی می‌باشد که منوط به درخواست پس از تامین اعتبار لازم صورت می‌گیرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان