Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:35:39 GMT

۱۰ تانکر آبرسانی شرب در سطح شهر یزد مستقر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۲۸۲

۱۰ تانکر آبرسانی شرب در سطح شهر یزد مستقر شد

علی اصغر ریاضتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اتفاقات اخیر و وارد شدن آسیب به تاسیسات آب انتقالی و قطعی آب در برخی مناطق، تانکرهای سیار آب در سطح شهر یزد مستقر شد.

وی افزود: تانکرهای مذکور پارک بوستان و جنب پمپ گاز مهرآوران، درمانگاه تیموری حسن آباد، شهرداری منطقه سه قاسم آباد، میدان شهدای گمنام حسن آباد، بلوار موسی بن جعفر (ع)، خیابان ایمان، عابدی، حسن بیگی، بلوار ۱۷ شهریور و خیابان شیخ کلینی مقابل آتش نشانی مستقر شده‌اند تا شهروندان یزدی بتوانند آب آشامیدنی خود را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی نقاط استان به دلیل مشکلات موجود در خط انتقال آب استان یزد، میزان فشار آب با افت شدید و در برخی نقاط با قطعی آب مواجه شده است.

ریاضتی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتمام تعمیرات خط انتقال تا چند ساعت دیگر آب به مخازن شهر یزد برسد.

کد خبر 5253027

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد قطعی آب آب و فاضلاب استان یزد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه قطعی برق گرگان ایلام اردبیل خشکسالی یاسوج مصرف برق اراک عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم