Web Analytics Made Easy - Statcounter

جای خالی سرخیو راموس به عنوان کاپیتان اسپانیا شب گذشته بیش از همیشه احساس شد. وفتی جورجو کیه لینی با کوله باری از تجربه، روی اعصاب جوردی آلبا رفت و او را تحقیر کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایتالیا شب گذشته پس از تساوی یک بر یک مقابل اسپانیا در 120 دقیقه، موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 شکست داده و راهی دیدار فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورجو کیه لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا در کنار زوج خود بونوچی، شب کم اشتباهی را در خط دفاعی پشت سر گذاشت و یکی از بهترین های تیمش بود.

 

 

 

 

کلیه لینی در بازی قبل مقابل بلژیک هم یک حرکت جالب و بانمک انجام داده بود؛ بعد از برخورد شوت سنگین دی بروین به سر کاپیتان ایتالیا، بلافاصله دوربین ها کیه لینی را نشان دادند که پس از این حرکت شجاعانه، در حالی که به سمت دی بروین لبخند می زد، خوش و بشی هم با او و بازیکنان اطرافش که در ابتدا با نگرانی به سمت کاپیتان خود دویده بودند انجام داد. لبخند گل و گشاد کیه‌لینی در این صحنه حتی خود دی بروین را هم به خنده انداخت.

 

 

 

 

او دیشب هم با یک رفتار جالب و خاص بار دیگر سوژه رسانه ها شد. آرامش، اعتماد به نفس و البته شوخ طبعی جورجو کیه لینی در لحظات پر التهاب پیش از پنالتی قابل توجه بود؛ او در حین مراسم سکه برای ضربات پنالتی، برخورد بسیار جالبی با جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا داشت.


حرکات کیه لینی با خشم اسپانیایی ها روبرو شده و البته برخی از کارشناسان اسپانیایی هم معتقدند که ایتالیا قبل از شروع پنالتی ها روی همین حرکات تحقیرآمیز کیه لینی بود که برنده بازی شد.

 

 

 

 

اما اصل ماجرای کل کل و شوخی کیه لینی با جوردی آلبا کاپیتان اسپانیا چه بود؟

قبل از شروع ضیافت پنالتی ها طبق قانون، داور بازی با شیر و خط دروازه ای که باید  پنالتی زده شود را بدون اینکه از کاپیتان ها بخواهد انتخاب می کند. فلیکس بریش داور مسابقه هم این کار را انجام داد ولی آلبای بی تجربه که سابقه کاپیتانی در چنین سطحی از فوتبال را ندارد، تصور می کرد که او برنده شیر و خط شده و دروازه نزدیک به هواداران اسپانیا را باید انتخاب کند اما کیه لینی متوجه این اشتباه شد و چندین بار با صدای بلند و به شوخی گفت:« دروغگو»

آلبا که متوجه اشتباه بچه گانه خود شده بود، سعی در حفظ روحیه خود داشت ولی حرکات کیه لینی ادامه داشت و به نظر می رسید آلبا تمرکز خود را از دست داده است. در شیر و خط برای تعیین اینکه چه تیمی ضربه اول را بزند، کیه لینی بود که برنده شد و به این ترتیب ایتالیا اولین ضربه را زد.

 

 

 

 

بعد از پایان مراسم سکه، کیه لینی ضمن دست دادن با آلبا، او را محکم در آغوش گرفت و چند بار نیز گونه های او را کشید اما کاپیتان اسپانیایی ها مشخص بود که تمرکز ندارد و عصبی است. او چندان تمایلی به چنین رفتارهایی نداشت!

 

در اسپانیا معتقدند که اگر سرخیو راموس و حتی سرخیو بوسکتس در مراسم سکه مقابل کیه لینی قرار می گرفتند، کاپیتان آتزوری شهامت چنان حرکات تحقیرآمیزی را نداشت. اینجا آغاز پایان لاروخا در یورو 2020 بود.

جورجیو کیه لینی یوردی آلبا تیم ملی اسپانیا یورو 2020 تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی یوردی آلبا تیم ملی اسپانیا یورو 2020 تیم ملی ایتالیا کیه لینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)