Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:04:19 GMT

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان در آراد آهن

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۴۲۸

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان در آراد آهن

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه تابع عوامل متعددی است که پس از تعیین نیاز مشتری به صورت دقیق محاسبه می شود. ضخامت، ابعاد، نوع و وزن ورق سیاه از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول فولادی به شمار می آیند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آرادآهن، برای به دست آوردن قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان حتماٌ باید به مراکز معتبری که در زمینه خرید ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان فعالیت می کنند، مراجعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون نوسانات قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا در بازار، قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان را به صورت روزانه و یا حتی در مواقعی با فاصله زمانی کم تر از یک روز دستخوش تغییرات پیش بینی نشده ای می کند.

انواع ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان

انواع ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر این که در ضخامت‌، سایز و ابعاد متنوعی تولید می شود، در دو نوع معمولی و صنعتی نیز تهیه شده، در نهایت عرضه و ارسال آن به بازار به دو صورت رول و شیت خواهد بود. ساخت دو نوع معمولی و صنعتی ورق سیاه بر اساس استانداردهایی خاص صورت می گیرد و به منظور استفاده شدن برای کاربردهایی ویژه در نظر گرفته می شوند. وزن این ورق ها با توجه به ضخامت و طول و عرض آن ها محاسبه می شود که تمام این مشخصات متفاوت از عوامل اثرگذار بر قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان خواهند بود.

مشخصات ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان شامل موارد زیر می شود:

· ضخامت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان: متغیر از ۲ تا ۱۵ میلی متر

· عرض متداول ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان: ۱۵۰۰ میلی متر

مشخصات نحوه عرضه ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان به صورت زیر است:

عرضه ورق سیاه به صورت رول

بسته بندی ورق سیاه فولاد مبارکه در این حالت به شکل لایه هایی که در هم پیچیده شده اند، خواهد بود. عموماً ورق هایی که ضخامت پایینی دارند به این شکل بسته بندی می شوند.

عرضه ورق سیاه به صورت شیت

عرضه ورق سیاه در این حالت به شکل صفحه هایی است که در ابعادی تعیین شده برش داده می شوند.

استانداردهای ورق فولاد مبارکه اصفهان

استانداردهای ورق فولاد مبارکه اصفهان بر طبق قوانین مؤسسه استاندارد آلمان (Deutsches Institut für Normung)  طراحی و ساخته می شود. این مؤسسه با عنوان اختصاری دی آی ان یا دین (DIN) به عنوان یک شرکت بین المللی فعالیت می کند.

برای ورق سیاه استانداردهای مختلفی وجود دارد که کاربردهای خاصی را برای آن نوع خاص ورق سیاه ممکن می سازد. دو استاندارد ورق سیاه ۳۷ST و ۵۲ST از سایرین معروف تر هستند و پرکاربردترین آن ها نیز ۳۷ST است که البته جوش پذیری خیلی خوبی هم دارد. در ساختار آلیاژی ورق سیاه ۵۲ST نیکل و منگنز نیز علاوه بر کربن مورد استفاده قرار گرفته است، این نوع ساختار در مقایسه با ورق سیاه ۳۷ST سختی بیش تری به آن می دهد. همین ویژگی آن را برای کاربردهایی خاص که نیازمند تحمل فشار و خمش بیش تری است، مناسب می کند.

بهترین قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

بهترین قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه توسط شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش این محصول اعلام می شود که با کارخانه تولید کننده این محصول یعنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تعامل هستند.

قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان در آراد آهن

قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان در آراد آهن مطابق با تمام تغییرات بازار مواد اولیه و نوسانات ارز با بهترین نرخ ممکن موجود در بازار آهن به خریداران ارائه می شود. این مجموعه با تهیه تمام محصولات خود به طور مستقیم از کارخانه فولاد مبارکه و حذف واسطه ها قیمتی فوق العاده نزدیک به قیمت کارخانه را برای مشتریان خود تعیین می کند. ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان از نظر ضخامت‌، سایز و ابعاد دارای تنوع بالایی است، هر کدام از این عوامل نیز نقشی تعیین کننده در قیمت ورق سیاه خواهند داشت.

خرید ورق سیاه فولاد مبارکه از آراد آهن

خرید ورق سیاه فولاد مبارکه از آراد آهن علاوه بر این که با بهترین قیمت بازار امکان پذیر خواهد بود، این مزیت را نیز دارد که خریداران می توانند از نظرات علمی و فنی کارشناسان این نمایندگی نیز بهره مند شوند. برای داشتن یک انتخاب دقیق و کاملاً درست علاوه بر این که تخصص خریداران یکی از شاخص های بسیار مهم به شمار می آید، مشورت با کارشناسان فعال در نمایندگی های فروش نظیر آراد آهن نیز فوق العاده مفید خواهد بود. نظرات تخصصی این کارشناسان با توجه به شناخت و تجربه ای که در رابطه با محصولات فولادی دارند، به خریداران این امکان را می دهد تا بتوانند مناسب ترین محصول فولادی را که برای آن ها دارای بهترین عملکرد است، انتخاب کنند.

نمایندگی فروش ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان

نمایندگی فروش ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان نظیر آراد آهن تمام محصولات این کارخانه را با توجه به نیاز مشتریان تهیه کرده، در سریع ترین زمان ممکن آمادگی عرضه به مشتریان خود در سراسر کشور را دارد. به این ترتیب، متقاضیان خرید می توانند با مراجعه به سایت نمایندگی مشخصات این محصولات فولادی را مشاهده کرده، با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنند و سفارش بدهند. علاوه بر ورق سیاه فولاد مبارکه، ورق سیاه اکسین اهواز و ورق سیاه فولاد سبا را می توانید با بهترین قیمت از بازرگانی آراد آهن خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آراد آهن فولاد مبارکه اصفهان مبارکه اصفهان فولاد مبارکه اصفهان عرضه ورق سیاه بهترین قیمت آراد آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند