Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمانیا ویدیچ معتقد است نمره مگوایر 8 از 10 است و شاو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در فصل گذشته بوده است.

نمانیا ویدیچ، مدافع سابق منچستریونایتد در اتلتیک نظر خود را در مورد هری مگوایر، لوک شاو و تیم ملی انگلیس نوشته است. به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، نمانیا ویدیچ در مورد هری مگوایر نوشته است:

هری مگوایر مطمئن و راحت به نظر می رسد، حتی می توان گفت در بازی برای تیم ملی انگلیس بیش از بازی برای منچستریونایتد این گونه به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدافعی است که هنوز در حال پیشرفت است اما اگر می خواهد به عنوان یک مدافع سطح بالا شناخته شود، باید فاتح جام ها شود. وقتی به مگوایر نگاه می کنم، مدافعی را می بینم که در همه چیز خوب است. 8 از 10 در همه چیز. به طور مثال او به اندازه ریو فردیناند پا به توپ خوبی ندارد یا به اندازه او سریع نیست و همانند من تکل یا سر نمی زند اما در بازی خود باکیفیت است. او به اندازه کافی سریع و قوی است، می تواند بپرد و با توپ بازی کند، جایگیری اش نیز خوب است.

لوک شاو

شاو درست بعد از این که من از منچستریونایتد رفتم، به این تیم آمد. او از مصدومیت هایی رنج برده است اما در فصل گذشته، یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد بود. ما همیشه می دانستیم که شاو در حمله خطرناک است اما او از نظر دفاعی نیز پیشرفت زیادی کرده، به خصوص در جایگری های خود و زمانی که تیمش با سه مدافع بازی می کند.

تیم ملی انگلیس

انگلیس اکنون به نیمه نهایی دو تورنمنت بزرگ اخیر خود رسیده است. من در حال عادت کردن به دیدن انگلیس در این مرحله هستم، آن ها در بالاترین سطح راحت هستند. همیشه این گونه نبوده است. در منچستریونایتد من عادت داشتم که با هم تیمی های انگلیسی ام در این مورد شوخی می کردم که همیشه انتظار می رفته آن ها عالی عمل کنند اما با وجود داشتن این همه بازیکن فوق العاده، هرگز این طور نبوده اند. ما قبل از تورنمنت ها با هم شوخی می کردیم اما پس از تورنمنت ها و وقتی که انگلیس دوباره حذف می شد، این کار را نمی کردیم. آن موقع دیگر زمان خندیدن نبود و من هم حرف زیادی برای گفتن نداشتم چون من هم بعد از بازی با صربستان، با مدال قهرمانی جام جهانی یا یورو در جیبم به تیم بر نمی گشتم.

 بردن جام ها کاری است که بهترین بازیکنان انجام می دهند و جام ها باعث پیشرفت بازیکنان می شوند. در منچستریونایتد، تا قبل از سال 2006 ما برای چندین سال جامی کسب نکردیم. بازیکنان واقعاً عصبی بودند تا این که ما قهرمانی لیگ کاپ را به دست آوردیم. آن ها گفتند: «ما باید قهرمان شویم» به محض این که قهرمانی کسب کردیم، اعتماد به نفس و انرژی تیم تغییر کرد. ما آرام شدیم، ما می دانستیم که چگونه قهرمان شویم. در ادامه قهرمان شدن را متوقف نکردیم؛ لیگ کاپ در سال 2006، لیگ برتر در سال 2007، 2008 و 2009، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان در سال 2008. آن بازیکنان اکنون می توانستند الان در بزرگ ترین دیدارها، بازی کنند چون به این کار عادت داشتند. ما در تمام این مسیرهای مختلف رشد کردیم و انگلیس نیز می تواند این کار را انجام دهد.

 

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! مهدی تارتار در گفتگو با طرفداری: پرسپولیس تیم دوم من است؛ ما سپاهان را شکست دادیم پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نمانیا ویدیچ هری مگوایر جام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ مقابل بایر لورکوزن، برای رسیدن به دومین فینال متوالی در لیگ اروپا کار بسیار سختی دارد، چرا که تیم ژابی آلونسو با بغل پای فلورین ویرتز و شوت آتشین رابرت آندریش به فینال نزدیک شده است. دنیله ده‌روسی در صحبت‌هایش پس از پایان بازی، از شکست امشب تیمش ابراز ناراحتی و از عملکرد لورکوزن تمجید کرد.

شکست ۲-۰؟
ما مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم. هر بار که آنها پیش بیفتند کار برای حریف سخت می‌شود و امشب آن اتفاق رخ داد. ما بعد از گل خیلی هجومی‌تر شدیم و سعی کردیم به بازی برگردیم، چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم اما برای رسیدن به گل کافی نبود.

اشتباه کارسدروپ روی گل اول؟
در بازی‌های گذشته هر موقع ما گل زده‌ایم در ادامه هم بازی به نفع ما پیش رفته اما امشب با آن اشتباه کار برای ما سخت شد. بازیکن را نباید سرزنش کرد چون این فوتبال است و پیش می‌آید. از اینکه بدشانس بودیم و روی چنین حادثه‌ای گل خوردیم ناراحتم.

عملکرد حریف؟
آنها از ما بهتر بودند. چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است، آنها بوندسلیگا را بردند و نه‌تنها کیفیت فنی بالایی دارند، بلکه از قدرت بدنی و استقامت بالایی هم برخوردارند.

چند موقعیت خوب که از دست دادید؟
این فوتبال است. شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. ممکن است در بازی برگشت توپ‌های آنها به تیر برخورد کند و ما گل بزنیم.

بازی برگشت؟
ما هنوز امید داریم. اگر آنها می‌توانند در خانه ما ۲ گل بزنند پس ما هم می‌توانیم. ما در یک هفته زمانی که داریم برای همه چیز را بررسی می‌کنیم که با بهترین فرم مقابل آنها قرار بگیریم.

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند