Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین طی سخنانی گفت که مسکو و واشنگتن در راستای تفاهم‌های دست یافته در جریان نشست ماه ژوئن روسای جمهور روسیه و آمریکا، در خصوص مسائل مربوط به امنیت سایبری با یکدیگر در تماس هستند.

بر اساس این گزارش، پسکوف گفت: تماس‌های معین بر اساس توافقات به دست آمده در ژنو در حال انجام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: راه اندازی مکانیسمی برای رایزنی‌هایی در زمینه امنیت سایبری (پس از دیدار رؤسای جمهور دو کشور) اعلام شده است.

لازم به ذکر است پسکوف پیشتر گفته بود که مسکو و واشنگتن بر نیاز پیرامون لزوم حفظ ارتباط با یکدیگر در خصوص مسائل مربوط به امنیت سایبری در جریان نشست «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» تاکید کرده‌اند.

وی همچنین از راه اندازی مکانیسمی برای گفتگو در خصوص امنیت سایبری میان دو کشور خبر داده بود.

کد خبر 5253032

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف امنیت سایبری ایالات متحده امریکا روسیه ایالات متحده امریکا افغانستان عراق روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی طالبان ایران لبنان برجام سوریه عربستان سعودی فرانسه بلاروس امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آئین گرامیداشت معلمان پیشکسوت در انجمن مفاخر ایران افزود: تکریم مقام و شأن معلم امروز در جامعه به گفتمان تبدیل شده است و معتقدیم معلم به عنوان معمار آینده کشور خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معلمان زیرساخت سرافرازی کشور را می‌سازند، اظهار داشت: در صورتی که جایگاه و مقام معلم در جامعه ارتقا یابد به طور یقین همه افراد جامعه که بخشی از آن دانش‌آموزان هستند به مقام بالاتری دست خواهند یافت.

صحرایی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به درایت رهبر معظم انقلاب به عنوان مساله اول کشور تبدیل شده است و باید همه به این موضوع توجه جدی داشته باشیم.

وی از مدرسه به عنوان مکانی برای رشد و شکوفایی نسل‌های آینده‌ساز کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که مکان‌های تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به سمت شکوفایی و رشد حرکت کنند به طور یقین آینده دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان مملکت هم شکوفا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش بیش از ۴۴ درصد مجموعه دولت را تشکیل می‌دهد که همین موضوع باعث شده که دولت نیز نگاه مثبت به این وزارتخانه با جامعه آماری بالای معلمان، فرهنگیان و دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس داشته باشد.

وی ادامه داد: در صورتی که آموزش و پرورش به سمت فعالیت‌ها و آموزش‌های مهم خود در عرصه تعلیم و تربیت حرکت کند همه فعالیت‌ها در کشور به این سمت حرکت خواهد کرد.

صحرایی در ادامه به فعالیت‌های انجمن مفاخر اشاره کرد و گفت: انجمن مفاخر امروز از کسانی تقدیر می‌کند که مفاخر را تربیت کرده‌اند.

آموزش و پرورش نه تنها اولویت بلکه باید «اولیت» داشته باشد

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این آئین با اشاره به اینکه هیچ فخری بالاتر از معلم نیست، گفت: معلم کار پیامبران را انجام می‌دهد. معلم جهل متعلم را به علم و آگاهی تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نه تنها اولویت بلکه باید «اولیت» داشته باشد، اظهار داشت: سه شرط برای تحقق این علم لازم است؛ نخست اینکه اولویت هر نظامی باید تعلیم و تربیت باشد. برخی بر می‌گویند که این وزارتخانه فقط مصرف می‌کند و هزینه می‌کند، این ناشی از درک ناصحیح است زیرا بزرگترین سرمایه و تولید سرمایه در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: برای نخستین بار یک وزیر آموزش و پرورش وقت گذاشت و نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد.

کد خبر 6100826

دیگر خبرها

  • امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است
  • ضرورت تامین امنیت سایبری شبکه های توزیع برق با فناوری نوین
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟