Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کیا فورته سدانی اسپرت اما در عین حال جمع و جور است که بیش از اینکه  عملکرد گرا باشد، ارزش محور است. قیمت شروع آن کمتر از دیگر خودروهایی مانند هوندا سیویک، مزدا ۳ و تویوتا کرولا است، اما کیا ویژگی‌های مشابه، صرفه جویی در مصرف سوخت عالی و سبک بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریداران در بیشتر تریم‌ها یک چهار سیلندر ۱۴۷ اسب بخاری را دریافت می‌کنند. پویایی رانندگی آن با ظاهری اسپرت مطابقت دارد، اما در مقابل در زمینه سرگرمی چیز‌های زیادی ارائه نمی‌دهد، اما با این وجود، یک سواری آرام و راحت ارائه می‌دهد و به خوبی به وظایف خود عمل می کند.

کیا فورته با تغییراتی در سبک، پیشرانه‌ها یا ویژگی‌ها به سال ۲۰۲۱ راه می‌یابد. Forte برای سال مدل ۲۰۲۲ تغییرات زیادی دریافت می‌کند و ممکن است به K۳ تغییر نام دهد، اما کیا هنوز این موضوع را تأیید نکرده است.

مدل GT قدرتمند و اسپورت است، GT نه تنها با چهار سیلندر توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخار همراه است که شتاب بسیار سریع تری را فراهم می‌کند.  گیربکس اتوماتیک (CVT) فورته را نیز برای کلاچ دو سرعته هفت سرعته یا دستی شش سرعته مهار می‌کند. GT همچنین تقریباً با انواع وسایل لوکس و راحتی از جمله چرخ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های اسپرت، نور داخلی محیط و پد شارژ تلفن‌های هوشمند بی سیم همراه است.


Forte دو گزینه متفاوت موتور را ارائه می‌دهد: چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با ۲۰۱ اسب بخار؛ نمونه ۲.۰ لیتری در هنگام آزمایش، کسل کننده بوده و گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) کمکی نکرد. موتور بدون توربوشارژر به ۸.۲ ثانیه زمان نیاز داشت تا در مسیر تست از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت Forte را حرکت دهد( از مزدا ۳ که در ۷.۰ ثانیه به آنجا رسید کندتر بود).

با این وجود موتور توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخار اختیاری، Forte GT را در یک لیگ بین فولکس واگن گلف GTI و هوندا سیویک Si قرار می‌دهد.  در مسیر تست، یک ماشین تست GT مجهز به گیربکس دستی با سرعت ۶.۷ ثانیه سرعت 100 کیلومتر  در ساعت را پشت سر گذاشت که کمی از سرعت 2 خودرو نامبرده شده فاصله دارد.

فورته، سواری راحت و پایداری را ارائه می‌دهد، اما هندلینگ آن به اندازه‌ای که یک ظاهر بیرونی الهام گرفته از Stinger نشان می‌دهد حتی در مدل اسپرت GT نیز هیجان انگیز نیست. فضای داخلی این خودرو با طراحی مینیمالیستی و مواد با کیفیت و مجلل بسیاری را  تحت تأثیر قرار داد.

صندلی عقب برای راحتی دو بزرگسال به اندازه کافی جادار است و می‌توان بدون شکایت از سفر‌های طولانی جاده‌ای در Forte لذت برد. مدل پایه همه امکانات اولیه را ارائه می‌دهد، اما با کار کردن در مدل‌های مختلف همه چیز خوشایندتر می‌شود. به عنوان مثال، صندلی‌های جلو گرم و تهویه شونده، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه‌ای اختیاری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو ارائه می دهد چهار سیلندر اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • فیلم/ پرورش عقرب بی‌بخار!
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند