Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ظهر امروز در بازه زمانی تقریبا یکسانی بروز اشکال فنی در شبکه توزیع برق مناطقی از جنوب غرب تهران و همچنین بروز اشکال فنی در شبکه فوق توزیع شرق استان تهران رخ داد.

در پی این اشکالات فنی در شبکه برق تهران حدود ساعت 11:30 تا 12 ظهر امروز برق مناطق متعددی از تهران در شرق، شمال و جنوب غرب پایتخت قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رفع اشکال فنی که در شبکه فوق توزیع شرق استان تهران رخ داده بود حدود ساعت 16 برق مناطق قطع شده در بخشهای شرقی و شمالی کلان شهر تهران وصل شد اما با ادامه دار شدن اشکال فنی شبکه در جنوب غرب تهران همچنان برق مناطقی از پایتخت در جنوب غرب قطع بوده و قطعی های برق در این مناطق وارد ششمین ساعت شده است.

مردم گلایه مند از قطعی های برق در مناطق مذکور در تماس های متعدد با سامانه فوریت های برق(121) هر بار زمان جدیدی را به عنوان زمان رفع اشکال شبکه می شنوند.

پربیننده ترین جدول جدید خاموشی های تهران منتشر شد نحوه دریافت خسارت به لوازم‌ برقی بر اثر قطع برق + فیلم ادارات دولتی پنجشنبه ها تعطیل می شود / اختصاص اعتبار، امهال و اعطای تسهیلات برای مدیریت خشکسالی تفویض اختیارات هیات وزیران به ۴وزیر برای مقابله با خاموشی ها زمین ایران در حال نشست است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطع برق اشکال فنی برق مناطق جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در منطقه رباط کریم شهرک پرجمعیتی به نام والفجر وجود دارد که اکثر ساکنان آن را نیروهای زحمت کش ارتشی تشکیل می دهند اما متاسفانه این نیروها با کم توجهی مسئولین مواجه و دچار قطعی آب مکرر لوله کشی هستند و خواستار توجه مسئولین به این موضوع . 

پیام شهروند خبرنگار ما

قطعی آب ۳ بار در روز شده و زندگی همه ساکنین رو مختل کرده است . به این ترتیب از ساعت ۱۰شب تا ۴صبح قطع  ، ازساعت ۶صبح تا ۱۱ ظهر قطع ، از ساعت ۱۲ عصر تا ۱۹قطع.واقعا با این تایم طولانی همه دارن اذیت میشن،گرما شدیده نیاز به کولر داریم ،شستشو،استحمام،پخت و پز،نوزاد داریم، بچه مدرسه ای داریم همه نیازمند آب هست .هیچکدوم از مسئولین هم کاری برای رفع این مشکل نکردن و فقط پیام میذارن صبوری کنید،قناعت کنید .این انصاف نیست اینجا منطقه نظامیه،هیچ امکانات رفاهی که نداره آب که ضروری ترین چیز زندگی هم هست قطع می‌کنند .چطور میشه اینجا زندگی کرد؟؟؟از پارسال تا امسال نتونستن واقعا این مشکل و رفع کنن پارسال از تیر شروع شد قطعی اب امسال از اردیبهشت زنو بچه مردم چ گناهی کردن بدون اب مگه میشه زندگی کرد در طول روز فقط ۵ ۶ ساعت اب داریم اونم تیکه تیکه قطع میکنن
همسران و پدران ارتشی ما سالها تو منطقه لب مرز بودن زحمت میکشن این حقشون نیست امکاناتشان اینطور باشه.پس کی میخواد رسیدگی بشه ؟؟؟؟چرا پشت گوش میندازن اینجا بالای ۹ هزار نفر ساکنن لطفا ب فکر مردم باشید رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر