Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:18:11 GMT

بیرانوند فردا بلژیک را ترک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۶۷۹

بیرانوند فردا بلژیک را ترک می‌کند

علیرضا بیرانوند در آستانه فسخ قرارداد خود با آنتورپ بلژیک قرار گرفته و احتمالا فوتبالش را در پرتغال ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران طی هفته های گذشته شرایط چندان مناسبی را در تیم آنتورپ بلژیک تجربه نکرده و حالا در آستانه فسخ قراردادش با این تیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا بیرانوند که از حدود یکسال پیش در اروپا و برای تیم آنتورپ بلژیک توپ می زند، این روزها از وضعیتش در این باشگاه راضی نیست و به همین خاطر قصد دارد این تیم را ترک کند. او با توجه به نیمکت نشینی های اخیر و البته در شرایطی که در سال منتهی به جام جهانی نیاز به حضور در ترکیب اصلی تیم باشگاهی خود دارد، به دنبال فسخ قرارداد با آنتورپ است و به نظر می رسد این موضوع به زودی محقق شود.


در این خصوص طی روزهای گذشته برخی رسانه های بلژیک به موضوع جدایی بیرانوند از آنتورپ پرداختند و این مساله را جدی دانستند. با توجه به شرایط اخیر به نظر می رسد کار گلر شماره یک تیم ملی در بلژیک به پایان رسیده باشد و او به تیمی خواهد رفت تا بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.


بیرانوند حالا پیشنهادهایی را از چند تیم اروپایی دریافت کرده و گفته می شود جدی ترین این پیشنهادها از لیگ پرتغال باشد. از این رو او قصد دارد فردا بلژیک را به مقصد پرتغال ترک کند تا به مذاکره با یکی دو تیم پرتغالی که خواهانش شده اند، بپردازد. 


گلر شماره یک تیم ملی که هدف نهایی اش حضور در ترکیب ثابت ایران در جام جهانی قطر خواهد بود، در سال منتهی به این تورنمنت مهم خودش را برای روزهای سخت آماده می کند. او قطعا انگیزه زیادی دارد تا در اروپا روزهای بهتری را نسبت به سال اول حضورش در قاره سبز سپری کند و بی‌تردید برای آینده برنامه ریزی ویژه ای کرده است.بیرانوند که در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر نیز عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی ایران داشت، برای ادامه حضور در ترکیب ثابت شاگردان دراگان اسکوچیچ خودش را آماده خواهد کرد. 


حالا به نظر می رسد طی روزهای آینده شاهد معرفی تیم جدید علیرضا بیرانوند در اروپا باشیم و باید دید او در نهایت پیراهن کدام را برتن خواهد کرد.

آنتورپ علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتورپ علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده

نساجی و پرسپولیس با یکدیگر دیدار کرده اند.

طرفداری | تیم های پرسپولیس و نساجی به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: نساجی - پرسپولیس تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان