Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تعامل و حمایت قاطع و جدی دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت برق کشور، گفت: صنعت برق یکی از مهمترین و ارزشمندترین بخش‌های صنعتی است که نقش بسزایی در توسعه کشور دارد. به گزارش پول نیوز، جهانگیری ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست با مدیران نیروگاه‌های بخش خصوصی کشور که وزیر نیرو نیز حضور داشت، با قدردانی از زحمات و خدمات فعالان صنعت برق کشور، نیروی انسانی متعهد و مجرب این حوزه را از سرمایه‌های کشور توصیف کرد و افزود: تولید ۶۰ درصد برق مورد نیاز کشور توسط بخش خصوصی بیانگر توان و ارزش این بخش است که باید از آن حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش‌های ارایه شده از سوی مدیران نیروگاه‌های بخش خصوصی در خصوص توان واحد‌های تحت مدیریت و نحوه مدیریت بهتر انرژی برای عبور از اوج مصرف برق در کشور، ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری دولت، بخش خصوصی و مردم با کمترین هزینه از این مقطع عبور کند.

جهانگیری افزود: امیدواریم با حل مشکلات ارزی و تامین منابع مالی در تابستان امسال، دغدغه‌های بخش خصوصی در صنعت برق برطرف شود و با کمک این بخش بتوانیم ظرفیت تولید برق در کشور را افزایش دهیم.

در این جلسه هر یک از مدیران بخش خصوصی راهکار‌های پیشنهادی خود را در خصوص نحوه افزایش توان تولید انرژی برای عبور از مقطع فعلی و نیز آینده بهتر برای صنعت برق از جمله به نحوه تأمین منابع مالی برای ساخت و تکمیل نیروگاه‌های نیمه تمام در دست ساخت، پرداخت مطالبات شرکت‌ها از وزارت نیرو، مدیریت روانی بازار، استفاده از امکانات ژنراتور‌های دیزلی دولتی و خصوصی و رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و ... ارائه کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دولت پول نیوز پول رییس جمهور ریاست جمهوری بخش خصوصی صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان