Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ناجا پیش‌بینی و در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار محمد علی نوری‌نژاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اقدام فرماندهی انتظامی استان فارس در مورد برنامه‌های نیروی انتظامی در راستای ارتقای معیشت کارکنان اظهار داشت: تأمین مسکن به عنوان نخستین موضوع هزینه سبد خانوار کارکنان انتظامی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای 24 هزار نفر از کارکنان انتظامی که در صندوق مسکن عضو بوده‌اند، وام کمک هزینه را از 50 میلیون به 100 میلیون تومان رسانده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا با بیان اینکه در سال جاری حدود 10 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ناجا پیش‌بینی و در حال ساخت است گفت: برای موفقیت در ساخت و تکمیل این پروژه‌ها به اعتماد همکاران نیازمندیم تا با قیمت و زمین مناسب احداث شود و با آورده آن‌ها و کمکی که از سوی صندوق مسکن و تسهیلات سایر بانک‌ها خواهد شد، این پروژه‌ها اجرایی و همکاران صاحب خانه شوند.

اطلاعیه مهم وزارت راه درباره طرح ملی مسکن اقساطیوام‌های مسکن ملی به 250 میلیون تومان رسیدقسط وام طرح ملی مسکن چقدر شد؟ / سود 361 میلیون تومانی وام 250 میلیونی

نوری‌نژاد تصریح کرد: احداث نزدیک به 4 هزار واحد مسکونی سازمانی را در دستور کار داریم و برنامه‌ریزی‌های لازم برای طراحی و شروع به احداث آن‌ها صورت گرفته است.

وی درباره اختصاص وام ودیعه مسکن به کارکنان انتظامی، گفت: سال گذشته 800 میلیارد و امسال نیز نزدیک به 1200 میلیارد وام ودیعه مسکن پیش‌بینی شده است که در این شرایط سخت که اجاره مسکن به همکاران عزیز ما فشار می‌آورد، کمک حال آن‌ها باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا افزود: اجرایی کردن این برنامه‌ها در سال جاری می‌طلبد تا کارکنان انتظامی همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

نوری‌نژاد پیرامون موضوع صیانت از کارکنان انتظامی، افزود: صیانت از کارکنان در ابتدا به خود فرد بر می‌گردد که با تدین و توجه به آموزه‌های دینی در انجام ماموریت‌ها حاصل می‌شود و جدا از آن ما هم وظیفه داریم که همه زمینه‌های جرم و تخلف را از جلوی کار کارکنان انتظامی برداریم.

وی فناوری را یکی از مواردی عنوان کرد که به صیانت از کارکنان کمک می‌کند و افزود: هوشمندسازی سبب می‌شود که زمینه‌های جرم فراهم نشده و موجب صیانت و حفظ و نگهداری کارکنان و در نتیجه موجب افزایش اقتدار نیروی انتظامی می‌شود.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار واحد مسکونی کارکنان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان